Programul de masterat „Management, Marketing şi Logistică” a fost creat având drept scop posibilitatea participanţilor de a înţelege internaționalizarea întreprinderilor mici și mijlocii, dezvoltă înțelegerea și cunoștințele studenţilor din mediile de afaceri la nivel mondial, management strategic și inovare, precum și de gestionare a relațiilor publice în piețele internaționale, de a înţelege cum marketingul creează valoare companiei, posibilitatea de a fi capabil de a schiţa planuri de marketing şi de a crea procese funcţionale de marketing pentru a obţine cunoştinţe teoretice în logistica transportului, managementul transportului. Programul de master „Managementul, Marketingul şi Logistică” oferă cursuri de bază, în care sunt incluse cercetarea în management și marketing strategic, managementul inovării, managementul proiectelor, marketing, comunicarea în management și marketing, teoria consumului şi strategia de marketing, cât şi alte subiecte ca managementul veniturilor, managementul creativității, managementul crizelor și situațiilor de risc, politica produsului şi a brandului, sistemul de distribuire, marketingul intercultural, managementul lanţului de aprovizionare şi managementul procesului de creare a valorii.
Programul de Masterat Management, Marketing şi Logistică pregăteşte tinerii pentru o carieră în mediul de afaceri, antreprenoriat şi business, şi pentru a activa în întreprinderi de diferite structuri organizatorice, companii transnaţionale; structuri economice, instituţii de cercetare, centre de analiză şi expertiză, în domeniul managementului, marketingului, logisticii, businessului şi inovării. Absolventul programului de masterat va putea activa în calitate de manager, brand manager, manager de proiect, marketing manager, manager de produs, media consultant, PR manager, manager de distribuție, logistician, specialist în marketing, cercetător etc.