Skip to main content

Faculty of Social and Educational Sciences – Licentiate

Specialities and Specializations

Concepţia formării specialistului

├Än conformitate cu concep╚Ťia general─â ╚Öi scopul programului de studiu, preg─âtirea speciali╚Ötilor ├«n psihologie se conformeaz─â la trei obiective de baz─â, care concord─â cu modernizarea ├«nv─â╚Ť─âm├óntului: a forma speciali╚Öti bine informa╚Ťi ╚Öi cu o viziune critic─â ╚Öi capacit─â╚Ťi de intelectualizare a activit─â╚Ťii profesionale psihologice; a-i dota cu metode eficiente ╚Öi pozitiv orientate; a-i preg─âti ├«n conformitate cu procesul de regionalizare ╚Öi globalizare a sistemului educa╚Ťional. Programul este axat pe dezvoltarea g├óndirii critice ┼či inovative, orientarea spre aplicarea cuno┼čtin┼úelor ┼či abilit─â┼úilor psihologice ├«n via┼úa personal─â ┼či profesional─â. ├Än cheia oferirii posibilit─â╚Ťii de formare ╚Öi┬á traseului educa╚Ťional de c─âtre studen╚Ťi, unit─â┼úile de curs / modulele de orientare spre specialitatea de baz─â urmeaz─â at├ót finalit─â╚Ťile de formare general─â, c├ót ╚Öi, prin selectarea din oferte op╚Ťionale, orientarea c─âtre un domeniu special al psihologiei ÔÇô psihologie clinic─â ╚Öi consiliere psihologic─â, psihologie social─â, psihologie educa╚Ťional─â.

Scopul ┼či misiunea programului de studiu

Implementarea planului de studii are drept scop preg─âtirea teoretic─â fundamental─â, formarea competen┼úelor de cercetare ┼či orientarea spre specializare. Formarea profesional─â se realizeaz─â prin explorarea de c─âtre studen┼úi a dou─â oportunit─â┼úi: preg─âtirea obligatorie, prin care se acumuleaz─â cuno┼čtin┼úele ┼či abilit─â┼úile general-profesionale, ┼či op┼úional─â, la liber─â alegere, prin valorificarea propriilor interese. Acest obiectiv este atins prin realizarea misiunii programului de studii:

  • formarea deprinderilor de analiz─â, evaluare ┼či abordare a individului, grupului uman ┼či a situa┼úiei prin prisma rolului factorilor biopsihologici ┼či multiculturali, ┼úin├ónd cont de teoriile dezvolt─ârii, diferen┼úiale, psihosociale, neuropsihologice ┼či de metodologia abord─ârii ┼čtiin┼úifico-practice a problemelor;
  • dezvoltarea capacit─â┼úii de a identifica, descrie ┼či aplica principiile profesionale etice, standardele specialit─â┼úii ├«n diverse arii de cercetare ┼či activitate practic─â, de a aborda cu responsabilitate problemele profesionale ┼či a lua decizii conforme nivelului de competen┼úe;
  • edificarea abilit─â┼úilor de autoapreciere ┼či autodezvoltare personal─â ┼či profesional─â continu─â, de identificare a domeniului viitor de activitate ┼či a metodologiei preg─âtirii pentru a profesa ├«n acesta, de sporire permanent─â prin autoinstruire a cuno┼čtin┼úelor ┼či abilit─â┼úilor corespunz─âtoare.

Profilul ocupaţional al absolventului

Absolven┼úii-licen┼úia┼úi ├«n ╚śtiin┼úe sociale ╚Öi comportamentale, specialitatea Psihologie, se pot ├«ncadra ├«n diverse agen┼úii, institu┼úii, organiza┼úii, ├«n realizarea serviciilor de: asisten┼ú─â psihologic─â, psihosocial─â ┼či psihopedagogic─â ├«n institu┼úiile din domeniul s─ân─ât─â┼úii, educa┼úiei ┼či al asisten┼úei sociale; consiliere, orientare ┼čcolar─â ┼či profesional─â; managementul resurselor umane ├«n institu┼úii ┼či organiza┼úii; consultan┼ú─â psihologic─â ├«n organiza┼úii guvernamentale, nonguvernamentale sau private; psihodiagnostic ┼či asisten┼ú─â/consiliere┬á psihologice ├«n institu┼úiile militare, de drept, ├«n sport, transporturi, educa┼úie, marketing; predare discipline ┼či asisten┼ú─â psihologic─â ├«n ├«nv─â┼ú─âm├óntul preuniversitar; advertising ┼či publicitate; cercetare ┼či expertizare a fenomenului psihosocial etc.

Concepţia formării specialistului

├Än conformitate cu concep╚Ťia general─â ╚Öi scopul programului de studiu, preg─âtirea speciali╚Ötilor ├«n psihopedagogie se conformeaz─â la trei obiective de baz─â, care concord─â cu modernizarea ├«nv─â╚Ť─âm├óntului: a forma speciali╚Öti bine informa╚Ťi ╚Öi cu o viziune critic─â ╚Öi capacit─â╚Ťi de intelectualizare a activit─â╚Ťii profesionale psihopedagogice; a-i dota cu metode eficiente ╚Öi pozitiv orientate; a-i preg─âti ├«n conformitate cu procesul de regionalizare ╚Öi globalizare a sistemului educa╚Ťional. Programul este axat pe dezvoltarea g├óndirii critice ┼či inovative, orientarea spre aplicarea cuno┼čtin┼úelor ┼či abilit─â┼úilor formate pe parcursul studiilor ├«n via┼úa personal─â ┼či profesional─â. ├Än cheia oferirii posibilit─â╚Ťii de formare ╚Öi┬á traseului educa╚Ťional de c─âtre studen╚Ťi, unit─â┼úile de curs / module de orientare spre specialitatea de baz─â urmeaz─â at├ót finalit─â╚Ťile de formare general─â, c├ót ╚Öi, prin selectarea din oferte op╚Ťionale, orientarea c─âtre un domeniu special al ╚Ötiin╚Ťelor educa╚Ťiei ÔÇô educa╚Ťie incluziv─â, pedagogie social─â, management educa╚Ťional.

Scopul ┼či misiunea programului de studiu

Implementarea planului de studii are drept scop preg─âtirea teoretic─â fundamental─â, formarea competen┼úelor de cercetare ┼či orientarea spre specializare. Formarea profesional─â se realizeaz─â prin explorarea de c─âtre studen┼úi a dou─â oportunit─â┼úi: preg─âtirea obligatorie, prin care se acumuleaz─â cuno┼čtin┼úele ┼či abilit─â┼úile general-profesionale, ┼či op┼úional─â, la liber─â alegere, prin valorificarea propriilor interese. Acest obiectiv este atins prin realizarea misiunii programului de studii:

  • formarea unui sistem de cuno┼čtin┼úe specifice domeniului ┼čtiin┼úelor educa┼úiei ┼či, respectiv, specializ─ârii ├«n una din ariile acestuia: psihopedagogie incluziv, social─â, management educa┼úional, ├«n concordan┼ú─â cu structura con┼úinuturilor implicate ├«n partea formativ─â a curriculumului;
  • dezvoltarea abilit─â┼úilor de cunoa┼čtere ┼či implicare prin abordarea complex─â ┼či metodologic adecvat─â a con┼úinuturilor disciplinelor din curriculum;
  • dezvoltarea capacit─â┼úii de a identifica, descrie ┼či aplica principiile profesionale etice, standardele specialit─â┼úii ├«n diverse arii de cercetare ┼či activitate practic─â, de a aborda cu responsabilitate problemele profesionale ┼či a lua decizii conforme nivelului de competen┼úe;
  • edificarea abilit─â┼úilor de autoapreciere ┼či autodezvoltare personal─â ┼či profesional─â continu─â, de identificare a domeniului viitor de activitate ┼či a metodologiei preg─âtirii pentru a profesa ├«n acesta, de sporire permanent─â prin autoinstruire a cuno┼čtin┼úelor ┼či abilit─â┼úilor corespunz─âtoare.

Profilul ocupaţional al absolventului

Absolven┼úii-licen┼úia┼úi ├«n ┼čtiin┼úe ale educa╚Ťiei, specialitatea ÔÇŁpsihopedagogieÔÇŁ, se pot ├«ncadra ├«n ├«nv─â┼ú─âm├óntul preuniversitar ├«n calitate de cadru didactic, profesor de pedagogie ┼či psihologie, speciali┼čti destina┼úi asisten┼úei pedagogice pentru ┼čcolile de recuperare ┼či reeducare a minorilor sau ├«n institu┼úiile educa┼úionale cu profil incluziv, pentru educa┼úia ┼či formarea continu─â a adul┼úilor, de consilieri educa┼úionali, pedagogi metodicieni, psihologi ┼čcolari, consiliere ┼či orientare ┼čcolar─â ┼či profesional─â (├«n centre specializate de asisten┼ú─â psihopedagogic─â ┼či orientare ┼čcolar─â ┼či profesional─â ┼či ┼čcoli ┼či licee); activit─â┼úi de consultan┼ú─â ┼či evaluare de programe (├«n cadrul ONG-urilor sau institu┼úiilor care solicit─â servicii ├«n domeniul proiect─ârii, implement─ârii ┼či evalu─ârii de programe educa╚Ťionale.

Concepţia formării specialistului

├Än conformitate cu concep╚Ťia general─â ╚Öi scopul programului de studiu, preg─âtirea speciali╚Ötilor ├«n asisten╚Ť─â social─â se conformeaz─â la trei obiective de baz─â, care concord─â cu modernizarea ├«nv─â╚Ť─âm├óntului: a forma speciali╚Öti bine informa╚Ťi ╚Öi cu o viziune critic─â ╚Öi capacit─â╚Ťi de intelectualizare a activit─â╚Ťii profesionale psihologice; a-i dota cu metode eficiente ╚Öi pozitiv orientate; a-i preg─âti ├«n conformitate cu procesul de regionalizare ╚Öi globalizare a sistemului educa╚Ťional. Prin specificul s─âu interdisciplinar ┼či aplica┼úiile profunde asupra diferitor aspecte ale sistemului social contemporan, domeniul de Asisten┼ú─â Social─â contribuie la formarea competen┼úelor de diagnosticare a problemelor sociale, de rela┼úionare dintre membrii comunit─â┼úii, de interven┼úie ├«n situa┼úii de risc ┼či de referire c─âtre instan┼úele abilitate. Programul este axat pe dezvoltarea g├óndirii critice ┼či inovative, orientarea spre aplicarea cuno┼čtin┼úelor ┼či abilit─â┼úilor ├«n via┼úa personal─â ┼či profesional─â. ├Än cheia oferirii posibilit─â╚Ťii de formare ╚Öi┬á traseului educa╚Ťional de c─âtre studen╚Ťi, unit─â┼úile de curs / module de orientare spre specialitatea de baz─â urmeaz─â at├ót finalit─â╚Ťile de formare general─â, c├ót ╚Öi, prin selectarea din oferte op╚Ťionale, orientarea c─âtre un domeniu special al asisten╚Ťei sociale ÔÇô consiliere ├«n asisten╚Ťa social─â, managementul serviciilor sociale ╚Öi de s─ân─âtate.

Scopul ┼či misiunea programului de studiu

Punerea ├«n aplicare a programului de formare ÔÇ×asisten╚Ťa social─âÔÇŁ are ca scop educarea, formarea ╚Öi preg─âtirea unor speciali╚Öti activi, creativi ├«n domeniul asisten╚Ťei sociale, asigura╚Ťi cu poten╚Ťial analitic, prognostic, managerial, de cercetare, planificare, dezvoltare ╚Öi implementare a proiectelor sociale sus╚Ťinute de institu╚Ťii publice ╚Öi private. Acest obiectiv este atins prin realizarea misiunii programului de studii:

  • formarea deprinderilor de analiz─â, evaluare ┼či abordare a individului, grupului uman ┼či a situa┼úiei prin prisma rolului factorilor biopsihologici ┼či multiculturali, ┼úin├ónd cont de teoriile dezvolt─ârii, diferen┼úiale, psihosociale, neuropsihologice ┼či de metodologia abord─ârii ┼čtiin┼úifico-practice a problemelor;
  • dezvoltarea capacit─â┼úii de a identifica, descrie ┼či aplica principiile profesionale etice, standardele specialit─â┼úii ├«n diverse arii de cercetare ┼či activitate practic─â, de a aborda cu responsabilitate problemele profesionale ┼či a lua decizii conforme nivelului de competen┼úe;
  • edificarea abilit─â┼úilor de autoapreciere ┼či autodezvoltare personal─â ┼či profesional─â continu─â, de identificare a domeniului viitor de activitate ┼či a metodologiei preg─âtirii pentru a profesa ├«n acesta, de sporire permanent─â prin autoinstruire a cuno┼čtin┼úelor ┼či abilit─â┼úilor corespunz─âtoare.

Profilul ocupaţional al absolventului

Absolven┼úii-licen┼úia┼úi ├«n ┼čtiin┼úe sociale ╚Öi comportamentale, specialitatea ÔÇŁasisten╚Ť─â social─âÔÇŁ se pot ├«ncadra ├«n diverse agen┼úii, institu┼úii, organiza┼úii, ├«n realizarea serviciilor de: asisten┼ú─â social─â ├«n institu┼úiile comunitare, ├«n institu╚Ťiile din domeniul s─ân─ât─â┼úii, consiliere, re├ónser╚Ťie social─â ╚Öi profesional─â; managementul resurselor umane ├«n institu┼úii ┼či organiza┼úii; expertiz─â social─â ├«n organiza┼úii guvernamentale, nonguvernamentale sau private; diagnoza social─â ┼či asisten┼ú─â/consiliere ├«n organiza╚Ťii, comunit─â╚Ťi, participare ├«n consultare ╚Öi elaborare politici sociale, organizare ╚Öi desf─â╚Öurare formare ini╚Ťial─â a speciali╚Ötilor ├«n baza platformei multidisciplinare, advocacy ┼či publicitate, etc.

Planuri de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, gestionate de Catedra Psihologie ╚Öi ╚śtiin╚Ťe ale Educa╚Ťiei.

Psihologie

1

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, studii cu frecven╚Ť─â (anul II ╚Öi III)

durata studiilor: studii cu frecven╚Ť─â- 3 ani
2

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, studii cu frecven╚Ť─â-2018 (anul I)

Durata studiilor: studii cu frecven╚Ť─â- 3 ani

Planuri de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, gestionate de Catedra Psihologie ╚Öi ╚śtiin╚Ťe ale Educa╚Ťiei.

Asisten╚Ť─â Social─â

1

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, (anul II, III ╚Öi IV)

studii cu frecven╚Ť─â/cu frecven╚Ť─â redus─â
2

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, studii cu frecven╚Ť─â -2018 (anul I)

Durata studiilor: studii cu frecven╚Ť─â- 3 ani
3

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, studii cu frecven╚Ť─â redus─â -2018 (anul I)

Durata studiilor: studii cu frecven╚Ť─â redus─â- 4 ani

Psihopedagogie

1

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, studii cu frecven╚Ť─â/cu frecven╚Ť─â redus─â

durata studiilor: studii cu frecven╚Ť─â- 3 ani
durata studiilor: studii cu frecven╚Ť─â redus─â- 4 ani
2

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, studii cu frecven╚Ť─â-2018 (anul I)

Durata studiilor: studii cu frecven╚Ť─â- 3 ani
3

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, studii cu frecven╚Ť─â redus─â - 2018 ( anul I)

Durata studiilor: studii cu frecven╚Ť─â redus─â- 4 ani
[ult_buttons btn_title=”Regulamentul privind ├«ntocmirea tezelor de licen╚Ť─â” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-custom” btn_width=”850″ btn_height=”108″ btn_title_color=”#5a60b6″ btn_bg_color=”” btn_bg_color_hover=”#f6be58″ btn_title_color_hover=”#ffffff” icon_size=”32″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_border_style=”solid” btn_color_border=”#5a60b6″ btn_color_border_hover=”#f6be58″ btn_border_size=”4″ btn_radius=”0″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:30px;” el_class=”button_licenta_stiinte”]

Aplic─â la
Facultatea ╚śtiin╚Ťe Sociale ╚Öi ale Educa╚Ťiei

[ultimate_modal btn_size=”block” btn_bg_color=”#ffffff” btn_text=”aplic─â” overlay_bg_opacity=”80″ init_extra_class=”button_aplica_stiinte” el_class=”aplica” img_size=”30″ img_close_background_color=”#f6be58″ close_icon_position=”popup-edge-top-right” btn_txt_color=”#5257b2″]

Error: Contact form not found.

[/ultimate_modal]

Fișele disciplinelor

Psihologie

Anul I
Cod Denumire curs ( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001

Modulul:
Sensibilizare la domeniul psihologiei ╚Öi competen╚Ťele academice

F.01.O.002

Modulul:
Psihologia generală: teorii și procese

F.01.O.003

Modulul:
Psihologia activit─â╚Ťilor ╚Öi proceselor reglatorii

F.01.O.004

Modulul:

Istoria și epistemologia psihologiei

G.01.O.005

Limba str─âin─â: no╚Ťiuni generale ╚Öi terminologie

U.01.O.006

Bazele antreprenotiatului

U.01.O.008

Bazele statului și dreptului 

F.02.O.010

Modulul:
Metodologia cercet─ârii psihologice

F.02.O.011

Modulul:

Anatomia și fiziologia sistemuluui nervos central și periferic

Anul II

F.03.O.014

Modulul:
Neuropsihologie ┼či psihologie cognitiv─â

F.03.O.015

Modulul:
Psihologia personalit─â┼úii: teorie ┼či epistemologie

F.03.O.016

Modulul:
Psihologia cunoa┼čterii sociale

S.03.O.017

Modulul: Psihodiagnosticul
sferei cognitive

S.03.O.018

Modulul:
Psihologia dezvolt─ârii: copil─âria ┼či adolescen┼úa

G.03.A.019

Psihologia
comunic─ârii

F.04.O.020

Modulul:
Psihologia grupului social ┼či a organiza┼úiei

S.04.O.021

Modulul:
Psihodiagnosticul persoanei ÔÇô teorie ┼či aplicare

S.04.A.022

Modulul:
Psihologia dezvolt─ârii: v├«rstele adulte ┼či ale senectu┼úii

S.04.A.023

Modulul: Analiza
statistică a datelor în psihologie

U.04.O.024

Deontologie
profesional─â
Anul III
S.05.A.035 Modulul:
Psihoterapia: repere teoretice, metodologice ┼či aplicative
S.05.A.038 Modulul:
Patopsihologia: teorie ┼či cadru aplicat ├«n psihologie
S.05.A.040 Modulul: Psihologie
clinic─â ┼či a s─ân─ât─â┼úii: generalit─â┼úi
S.05.A.042 Modulul: Introducere
în psihologia muncii
S.05.A.032 Modulul: Psihologia
educaţiei
Practica de specialitate
S.06.A.047 Psihosexologie:
generalităţi
S.06.A.052 Psihologia
familiei
S.06.A.053 Etnopsihologie
┼či rela┼úii interetnice
S.06.A.055 Psihologie
socială aplicată în domeniul judiciar
Practica de licen╚Ť─â

Psihopedagogie

Cod Denumire curs ( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001

Modulul: Fundamentele ┼či istoria pedagogiei

F.01.O.002

Modulul: Fundamentele psihologiei

F.01.O.003

Modulul: Metodologia organiz─ârii activit─â┼úii de ├«nv─â┼úare ┼či a
cercet─ârii psihopedagogice
G.01.O.004

Limba str─âin─â:
no┼úiuni generale ┼či terminologie specializat─â

G.01.O.005

Tehnologii informaţionale în psihopedagogie 

U.01.O.006

Filosofie. Probleme filosofice ale ┼čtiin┼úelor
socioumanistice

F.02.O.007

Modulul: Teoria ┼či psihologia educa┼úiei

F.02.O.008

Modulul: Fundamentele psihopedagogiei speciale

F.02.O.009

Modulul: Psihologia dezvoltării diferenţiale umane

U.02.O.011

Universitatea european─â
G.02.O.010

Limba str─âin─â:
traducere specializat─â

U.02.O.012

Bazele
antreprenoriatului

PRACTICA DE INI╚ÜIERE Practica de ini╚Ťiere

F.03.O.013

Modulul: Teoria ┼či metodologia curriculumului ┼či a
activităţilor extracurriculare

F.03.O.014

Modulul: Psihologia personalit─â┼úii ┼či educa┼úia adul┼úilor

S.03.O.015

Modulul: Evaluarea psihodiagnostic─â ┼či psihopedagogic─â
a persoanei

S.03.O.016

Modulul: Psihosociologia educaţiei

S.03.O.017

Modulul: Teoria ┼či metodologia instruirii

U.03.A.018

Psihologia comunic─ârii

S.04.O.019

Modulul: Teoria ┼či metodologia evalu─ârii didactice

S.04.A.020

Modulul: Antropologie educaţională

S.04.A.021

Modulul: Dezvoltare ┼či modernizare curricular─â

S.04.A.022

Modulul: Analiza statistică a datelor în psihopedagogie

U.04.O.023

Deontologie profesional─â
U.04.A.024 Politologie
PRACTICA PEDAGOGIC─é 1 Practica pedagogic─â 1
PRACTICA PEDAGOGIC─é 2 Practica pedagogic─â 2
S.05.A.027 Educa╚Ťie incluziv─â-teorie ╚Öi aplica╚Ťii
S.05.A.028 Patopsihologia: teorie și cadru aplicat în psihopedagogie
S.05.A.029 Pedagogia social─â-teorie ╚Öi aplica╚Ťii
S.05.A.030 Educa╚Ťia permanent─â ╚Öi autoeduca╚Ťia:teorie ╚Öi practic─â
S.05.A.031 Management ╚Öi marketing educa╚Ťional
M.06.A.032 Curriculumul incluziv
M.06.A.036 Psihologia și psihopatologia comportamentului deviant și delicvent
M.06.A.039 Management și leadership
M.06.A.043 Psihopedagogia familiei
M.06.A.044 Educa╚Ťia intercultural─â
PRACTICA PEDAGOGIC─é 3 Practica pedagogic─â 3
PRACTICA DE LICEN╚Ü─é Practica de licen╚Ť─â
PRACTICA GHID PRIVIND REALIZAREA STAGIILOR DE PRACTIC─é

Asisten╚Ť─â Social─â

Anul I
Cod Denumire curs ( link activ cu fișa disciplinei)
F.01.O.001 Modulul:
Sensibilizare la domeniul ╚Ötiin╚Ťelor socio-umane ╚Öi competen╚Ťele academice
F.01.O.002 Modulul: Bazele
asistenţei sociale
F.01.O.003 Modulul:
Fundamentele psihologiei
F.01.O.004 Modul: Teorii moderne ├«n asisten╚Ťa social─â: generalit─â╚Ťi
G.01.O.005 Limba str─âin─â: no┼úiuni generale ┼či terminologie
specializat─â
U.01.A.006 Bazele antreprenoriatului
U.01.A.008 Bazele statului și dreptului
F.02.O.010 Modulul: Metodologia
cercet─ârii ├«n ╚Ötiin╚Ťele socio-umane
F.02.O.011 Modulul: Politici sociale și
procese demografice
F.02.O.012 Modulul: Politici de protectie
sociala a popula╚Ťiei ├«n situa╚Ťii de risc
F.02.O.013 Modulul:
Psihologia dezvoltării diferenţiale umane
G.02.O.014 Limba str─âin─â: traducere specializat─â
G.02.O.015 Tehnologii informa┼úionale ├«n asisten╚Ť─â social─â
U.02.A.017 Cultura comunic─ârii interpersonale ╚Öi organiza╚Ťionale
Anul II
F.03.O.020 Psihologie social─â ╚Öi organiza╚Ťional─â
S.03.O.021 Asisten╚Ťa
socială globală: standarte de calitate și politici de pregătire a cadrelor
S.03.O.022 Politici de asistenţă socială pentru populaţie
S.03.O.023 Incluziunea social─â
S.03.A.024 Devian┼úa social─â ┼či delincven┼úa juvenil─â
G.03.O.026 Psihologia
comunic─ârii
F.04.O.027 Drept în
asistenţa socială
U.04.O.028 Bazele etice și Deontologia profesională
S.04.A.029 Tehnici de
negociere și mediere a conflictelor
S.04.A.031 Statistica
social─â
S.04.A.033 Servicii de asistenţă socială comunitară
U.04.A.035 Politologie
Practica de ini╚Ťiere Practica de ini╚Ťiere
Practica de ini╚Ťiere Practica asisten╚Ťial─â 1
Anul I
S.05.A.037 Psihologia si sociologia familiei
S.05.A.039 Politici de asisten╚Ť─â social─â pentru popula╚Ťie
S.05.A.042 Asisten╚Ťa social─â a familiei ╚Öi copilului
S.06.A.043 Tehnici de interven╚Ťie ├«n asisten╚Ťa social─â
S.05.A.044 Psihologia handicapului și a inadaptării sociale
S.05.A.047 Asisten╚Ťa social─â a persoanelor cu boli cronice, HIV-SIDA ╚Öi cu comportamente de limit─â
S.06.A.048 Sistemul contemporan de asisten╚Ť─â social─â
S.06.A.049 Diagnoza ╚Öi solu╚Ťionarea problemelor sociale
S.06.A.051 Dezvoltare comunitar─â
S.06.A.053 Sociologia grupurilor
S.06.A.055 Managementul resurselor umane în AS
Practica asisten╚Ťial─â 2 Practica asisten╚Ťial─â 2
Practica de licen╚Ť─â Practica de licen╚Ť─â

Error: Contact form not found.

Adresa

Vlaicu Pârcălab, 52, Chișinău

Comisia de admitere

(+373 22) 20 59 78

Telefon

(+373) 79 22 00 29

E-mail

admitere@ulim.md