Skip to main content

Facultatea ╚śtiin╚Ťe Sociale ╚Öi ale Educa╚Ťiei – Licen╚Ťa

Specialit─â╚Ťi ╚Öi Specializ─âri

Concepţia formării specialistului

├Än conformitate cu concep╚Ťia general─â ╚Öi scopul programului de studiu, preg─âtirea speciali╚Ötilor ├«n psihologie se conformeaz─â la trei obiective de baz─â, care concord─â cu modernizarea ├«nv─â╚Ť─âm├óntului: a forma speciali╚Öti bine informa╚Ťi ╚Öi cu o viziune critic─â ╚Öi capacit─â╚Ťi de intelectualizare a activit─â╚Ťii profesionale psihologice; a-i dota cu metode eficiente ╚Öi pozitiv orientate; a-i preg─âti ├«n conformitate cu procesul de regionalizare ╚Öi globalizare a sistemului educa╚Ťional. Programul este axat pe dezvoltarea g├óndirii critice ┼či inovative, orientarea spre aplicarea cuno┼čtin┼úelor ┼či abilit─â┼úilor psihologice ├«n via┼úa personal─â ┼či profesional─â. ├Än cheia oferirii posibilit─â╚Ťii de formare ╚Öi┬á traseului educa╚Ťional de c─âtre studen╚Ťi, unit─â┼úile de curs / modulele de orientare spre specialitatea de baz─â urmeaz─â at├ót finalit─â╚Ťile de formare general─â, c├ót ╚Öi, prin selectarea din oferte op╚Ťionale, orientarea c─âtre un domeniu special al psihologiei ÔÇô psihologie clinic─â ╚Öi consiliere psihologic─â, psihologie social─â, psihologie educa╚Ťional─â.

Scopul ┼či misiunea programului de studiu

Implementarea planului de studii are drept scop preg─âtirea teoretic─â fundamental─â, formarea competen┼úelor de cercetare ┼či orientarea spre specializare. Formarea profesional─â se realizeaz─â prin explorarea de c─âtre studen┼úi a dou─â oportunit─â┼úi: preg─âtirea obligatorie, prin care se acumuleaz─â cuno┼čtin┼úele ┼či abilit─â┼úile general-profesionale, ┼či op┼úional─â, la liber─â alegere, prin valorificarea propriilor interese. Acest obiectiv este atins prin realizarea misiunii programului de studii:

  • formarea deprinderilor de analiz─â, evaluare ┼či abordare a individului, grupului uman ┼či a situa┼úiei prin prisma rolului factorilor biopsihologici ┼či multiculturali, ┼úin├ónd cont de teoriile dezvolt─ârii, diferen┼úiale, psihosociale, neuropsihologice ┼či de metodologia abord─ârii ┼čtiin┼úifico-practice a problemelor;
  • dezvoltarea capacit─â┼úii de a identifica, descrie ┼či aplica principiile profesionale etice, standardele specialit─â┼úii ├«n diverse arii de cercetare ┼či activitate practic─â, de a aborda cu responsabilitate problemele profesionale ┼či a lua decizii conforme nivelului de competen┼úe;
  • edificarea abilit─â┼úilor de autoapreciere ┼či autodezvoltare personal─â ┼či profesional─â continu─â, de identificare a domeniului viitor de activitate ┼či a metodologiei preg─âtirii pentru a profesa ├«n acesta, de sporire permanent─â prin autoinstruire a cuno┼čtin┼úelor ┼či abilit─â┼úilor corespunz─âtoare.

Profilul ocupaţional al absolventului

Absolven┼úii-licen┼úia┼úi ├«n ╚śtiin┼úe sociale ╚Öi comportamentale, specialitatea Psihologie, se pot ├«ncadra ├«n diverse agen┼úii, institu┼úii, organiza┼úii, ├«n realizarea serviciilor de: asisten┼ú─â psihologic─â, psihosocial─â ┼či psihopedagogic─â ├«n institu┼úiile din domeniul s─ân─ât─â┼úii, educa┼úiei ┼či al asisten┼úei sociale; consiliere, orientare ┼čcolar─â ┼či profesional─â; managementul resurselor umane ├«n institu┼úii ┼či organiza┼úii; consultan┼ú─â psihologic─â ├«n organiza┼úii guvernamentale, nonguvernamentale sau private; psihodiagnostic ┼či asisten┼ú─â/consiliere┬á psihologice ├«n institu┼úiile militare, de drept, ├«n sport, transporturi, educa┼úie, marketing; predare discipline ┼či asisten┼ú─â psihologic─â ├«n ├«nv─â┼ú─âm├óntul preuniversitar; advertising ┼či publicitate; cercetare ┼či expertizare a fenomenului psihosocial etc.

Concepţia formării specialistului

├Än conformitate cu concep╚Ťia general─â ╚Öi scopul programului de studiu, preg─âtirea speciali╚Ötilor ├«n psihopedagogie se conformeaz─â la trei obiective de baz─â, care concord─â cu modernizarea ├«nv─â╚Ť─âm├óntului: a forma speciali╚Öti bine informa╚Ťi ╚Öi cu o viziune critic─â ╚Öi capacit─â╚Ťi de intelectualizare a activit─â╚Ťii profesionale psihopedagogice; a-i dota cu metode eficiente ╚Öi pozitiv orientate; a-i preg─âti ├«n conformitate cu procesul de regionalizare ╚Öi globalizare a sistemului educa╚Ťional. Programul este axat pe dezvoltarea g├óndirii critice ┼či inovative, orientarea spre aplicarea cuno┼čtin┼úelor ┼či abilit─â┼úilor formate pe parcursul studiilor ├«n via┼úa personal─â ┼či profesional─â. ├Än cheia oferirii posibilit─â╚Ťii de formare ╚Öi┬á traseului educa╚Ťional de c─âtre studen╚Ťi, unit─â┼úile de curs / module de orientare spre specialitatea de baz─â urmeaz─â at├ót finalit─â╚Ťile de formare general─â, c├ót ╚Öi, prin selectarea din oferte op╚Ťionale, orientarea c─âtre un domeniu special al ╚Ötiin╚Ťelor educa╚Ťiei ÔÇô educa╚Ťie incluziv─â, pedagogie social─â, management educa╚Ťional.

Scopul ┼či misiunea programului de studiu

Implementarea planului de studii are drept scop preg─âtirea teoretic─â fundamental─â, formarea competen┼úelor de cercetare ┼či orientarea spre specializare. Formarea profesional─â se realizeaz─â prin explorarea de c─âtre studen┼úi a dou─â oportunit─â┼úi: preg─âtirea obligatorie, prin care se acumuleaz─â cuno┼čtin┼úele ┼či abilit─â┼úile general-profesionale, ┼či op┼úional─â, la liber─â alegere, prin valorificarea propriilor interese. Acest obiectiv este atins prin realizarea misiunii programului de studii:

  • formarea unui sistem de cuno┼čtin┼úe specifice domeniului ┼čtiin┼úelor educa┼úiei ┼či, respectiv, specializ─ârii ├«n una din ariile acestuia: psihopedagogie incluziv, social─â, management educa┼úional, ├«n concordan┼ú─â cu structura con┼úinuturilor implicate ├«n partea formativ─â a curriculumului;
  • dezvoltarea abilit─â┼úilor de cunoa┼čtere ┼či implicare prin abordarea complex─â ┼či metodologic adecvat─â a con┼úinuturilor disciplinelor din curriculum;
  • dezvoltarea capacit─â┼úii de a identifica, descrie ┼či aplica principiile profesionale etice, standardele specialit─â┼úii ├«n diverse arii de cercetare ┼či activitate practic─â, de a aborda cu responsabilitate problemele profesionale ┼či a lua decizii conforme nivelului de competen┼úe;
  • edificarea abilit─â┼úilor de autoapreciere ┼či autodezvoltare personal─â ┼či profesional─â continu─â, de identificare a domeniului viitor de activitate ┼či a metodologiei preg─âtirii pentru a profesa ├«n acesta, de sporire permanent─â prin autoinstruire a cuno┼čtin┼úelor ┼či abilit─â┼úilor corespunz─âtoare.

Profilul ocupaţional al absolventului

Absolven┼úii-licen┼úia┼úi ├«n ┼čtiin┼úe ale educa╚Ťiei, specialitatea ÔÇŁpsihopedagogieÔÇŁ, se pot ├«ncadra ├«n ├«nv─â┼ú─âm├óntul preuniversitar ├«n calitate de cadru didactic, profesor de pedagogie ┼či psihologie, speciali┼čti destina┼úi asisten┼úei pedagogice pentru ┼čcolile de recuperare ┼či reeducare a minorilor sau ├«n institu┼úiile educa┼úionale cu profil incluziv, pentru educa┼úia ┼či formarea continu─â a adul┼úilor, de consilieri educa┼úionali, pedagogi metodicieni, psihologi ┼čcolari, consiliere ┼či orientare ┼čcolar─â ┼či profesional─â (├«n centre specializate de asisten┼ú─â psihopedagogic─â ┼či orientare ┼čcolar─â ┼či profesional─â ┼či ┼čcoli ┼či licee); activit─â┼úi de consultan┼ú─â ┼či evaluare de programe (├«n cadrul ONG-urilor sau institu┼úiilor care solicit─â servicii ├«n domeniul proiect─ârii, implement─ârii ┼či evalu─ârii de programe educa╚Ťionale.

Concepţia formării specialistului

├Än conformitate cu concep╚Ťia general─â ╚Öi scopul programului de studiu, preg─âtirea speciali╚Ötilor ├«n asisten╚Ť─â social─â se conformeaz─â la trei obiective de baz─â, care concord─â cu modernizarea ├«nv─â╚Ť─âm├óntului: a forma speciali╚Öti bine informa╚Ťi ╚Öi cu o viziune critic─â ╚Öi capacit─â╚Ťi de intelectualizare a activit─â╚Ťii profesionale psihologice; a-i dota cu metode eficiente ╚Öi pozitiv orientate; a-i preg─âti ├«n conformitate cu procesul de regionalizare ╚Öi globalizare a sistemului educa╚Ťional. Prin specificul s─âu interdisciplinar ┼či aplica┼úiile profunde asupra diferitor aspecte ale sistemului social contemporan, domeniul de Asisten┼ú─â Social─â contribuie la formarea competen┼úelor de diagnosticare a problemelor sociale, de rela┼úionare dintre membrii comunit─â┼úii, de interven┼úie ├«n situa┼úii de risc ┼či de referire c─âtre instan┼úele abilitate. Programul este axat pe dezvoltarea g├óndirii critice ┼či inovative, orientarea spre aplicarea cuno┼čtin┼úelor ┼či abilit─â┼úilor ├«n via┼úa personal─â ┼či profesional─â. ├Än cheia oferirii posibilit─â╚Ťii de formare ╚Öi┬á traseului educa╚Ťional de c─âtre studen╚Ťi, unit─â┼úile de curs / module de orientare spre specialitatea de baz─â urmeaz─â at├ót finalit─â╚Ťile de formare general─â, c├ót ╚Öi, prin selectarea din oferte op╚Ťionale, orientarea c─âtre un domeniu special al asisten╚Ťei sociale ÔÇô consiliere ├«n asisten╚Ťa social─â, managementul serviciilor sociale ╚Öi de s─ân─âtate.

Scopul ┼či misiunea programului de studiu

Punerea ├«n aplicare a programului de formare ÔÇ×asisten╚Ťa social─âÔÇŁ are ca scop educarea, formarea ╚Öi preg─âtirea unor speciali╚Öti activi, creativi ├«n domeniul asisten╚Ťei sociale, asigura╚Ťi cu poten╚Ťial analitic, prognostic, managerial, de cercetare, planificare, dezvoltare ╚Öi implementare a proiectelor sociale sus╚Ťinute de institu╚Ťii publice ╚Öi private. Acest obiectiv este atins prin realizarea misiunii programului de studii:

  • formarea deprinderilor de analiz─â, evaluare ┼či abordare a individului, grupului uman ┼či a situa┼úiei prin prisma rolului factorilor biopsihologici ┼či multiculturali, ┼úin├ónd cont de teoriile dezvolt─ârii, diferen┼úiale, psihosociale, neuropsihologice ┼či de metodologia abord─ârii ┼čtiin┼úifico-practice a problemelor;
  • dezvoltarea capacit─â┼úii de a identifica, descrie ┼či aplica principiile profesionale etice, standardele specialit─â┼úii ├«n diverse arii de cercetare ┼či activitate practic─â, de a aborda cu responsabilitate problemele profesionale ┼či a lua decizii conforme nivelului de competen┼úe;
  • edificarea abilit─â┼úilor de autoapreciere ┼či autodezvoltare personal─â ┼či profesional─â continu─â, de identificare a domeniului viitor de activitate ┼či a metodologiei preg─âtirii pentru a profesa ├«n acesta, de sporire permanent─â prin autoinstruire a cuno┼čtin┼úelor ┼či abilit─â┼úilor corespunz─âtoare.

Profilul ocupaţional al absolventului

Absolven┼úii-licen┼úia┼úi ├«n ┼čtiin┼úe sociale ╚Öi comportamentale, specialitatea ÔÇŁasisten╚Ť─â social─âÔÇŁ se pot ├«ncadra ├«n diverse agen┼úii, institu┼úii, organiza┼úii, ├«n realizarea serviciilor de: asisten┼ú─â social─â ├«n institu┼úiile comunitare, ├«n institu╚Ťiile din domeniul s─ân─ât─â┼úii, consiliere, re├ónser╚Ťie social─â ╚Öi profesional─â; managementul resurselor umane ├«n institu┼úii ┼či organiza┼úii; expertiz─â social─â ├«n organiza┼úii guvernamentale, nonguvernamentale sau private; diagnoza social─â ┼či asisten┼ú─â/consiliere ├«n organiza╚Ťii, comunit─â╚Ťi, participare ├«n consultare ╚Öi elaborare politici sociale, organizare ╚Öi desf─â╚Öurare formare ini╚Ťial─â a speciali╚Ötilor ├«n baza platformei multidisciplinare, advocacy ┼či publicitate, etc.

Planuri de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, gestionate de Catedra Psihologie ╚Öi ╚śtiin╚Ťe ale Educa╚Ťiei

Psihologie

1

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, studii cu frecven╚Ť─â-2018

Durata studiilor: studii cu frecven╚Ť─â - 3 ani

Planuri de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, gestionate de Catedra Asisten╚Ť─â social─â ╚Öi sociologie ÔÇ×Nicolae SaliÔÇŁ

Asisten╚Ť─â Social─â

1

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, studii cu frecven╚Ť─â -2018

Durata studiilor: studii cu frecven╚Ť─â- 3 ani
2

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, studii cu frecven╚Ť─â redus─â-2018

Durata studiilor: studii cu frecven╚Ť─â redus─â- 4 ani

Psihopedagogie

1

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, studii cu frecven╚Ť─â-2018

Durata studiilor: studii cu frecven╚Ť─â- 3 ani
2

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, studii cu frecven╚Ť─â redus─â - 2018

Durata studiilor: studii cu frecven╚Ť─â redus─â- 4 ani
[ult_buttons btn_title=”Regulamentul privind elaborarea ╚Öi sus╚Ťinerea tezelor de an” btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.ulim.md%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F03%2FFSSE-Regulament_elaborarea_sustinerea_tezei_an_2020_2021.pdf|||” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-custom” btn_width=”850″ btn_height=”108″ btn_title_color=”#5a60b6″ btn_bg_color=”” btn_bg_color_hover=”#f6be58″ btn_title_color_hover=”#ffffff” icon_size=”32″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_border_style=”solid” btn_color_border=”#5a60b6″ btn_color_border_hover=”#f6be58″ btn_border_size=”4″ btn_radius=”0″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:30px;” el_class=”button_licenta_stiinte”][ult_buttons btn_title=”Regulamentul privind ├«ntocmirea tezelor de licen╚Ť─â 2020-2021″ btn_link=”url:https%3A%2F%2Fwww.ulim.md%2Fwp-content%2Fuploads%2F2021%2F03%2FFSSE-Regulament-teza-licenta_2020-2021.pdf|||” btn_align=”ubtn-center” btn_size=”ubtn-custom” btn_width=”850″ btn_height=”108″ btn_title_color=”#5a60b6″ btn_bg_color=”” btn_bg_color_hover=”#f6be58″ btn_title_color_hover=”#ffffff” icon_size=”32″ btn_icon_pos=”ubtn-sep-icon-at-left” btn_border_style=”solid” btn_color_border=”#5a60b6″ btn_color_border_hover=”#f6be58″ btn_border_size=”4″ btn_radius=”0″ btn_font_style=”font-weight:bold;” btn_font_size=”desktop:30px;” el_class=”button_licenta_stiinte”]

Aplic─â la
Facultatea ╚śtiin╚Ťe Sociale ╚Öi ale Educa╚Ťiei

[ultimate_modal btn_size=”block” btn_bg_color=”#ffffff” btn_text=”aplic─â” overlay_bg_opacity=”80″ init_extra_class=”button_aplica_stiinte” el_class=”aplica” img_size=”30″ img_close_background_color=”#f6be58″ close_icon_position=”popup-edge-top-right” btn_txt_color=”#5257b2″]

Eroare: Nu am g─âsit formularul de contact.

[/ultimate_modal]

Fișele disciplinelor

Psihologie

Anul I
Cod Denumire curs (link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001

Modulul:
Sensibilizare la domeniul psihologiei ╚Öi competen╚Ťele academice

F.01.O.002

Modulul:
Psihologia generală: teorii și procese

F.01.O.003

Modulul:
Psihologia activit─â╚Ťilor ╚Öi proceselor reglatorii

F.01.O.004

Modulul:

Istoria și epistemologia psihologiei

G.01.O.005

Limba str─âin─â: no╚Ťiuni generale ╚Öi terminologie

U.01.O.006

Bazele antreprenotiatului

U.01.O.007

Lidership și managementul capitaluli uman

U.01.O.008

Bazele statului și dreptului 

U.01.O.009

Filosofie. Probleme filosofice ale ╚Ötiin╚Ťelor socioumanistice

F.02.O.010

Modulul:
Metodologia cercet─ârii psihologice

F.02.O.011

Modulul:

Anatomia și fiziologia sistemuluui nervos central și periferic

F.02.O.012

Modulul:

Psihologia diferen╚Ťial─â a personalit─â╚Ťii

F.02.O.013

Modulul:

Psihologia dezvolt─ârii diferen╚Ťiale umane

G.02.O.014

Limba str─âin─â: traducere specializat─â

G.02.O.015

Tehnologii informa╚Ťionale ├«n psihologie

U.02.A.016

Retorica

U.02.O.017

Cultura comunic─ârii iterpersonale ╚Öi organiza╚Ťionale
Anul II

F.03.O.018

Modulul:
Psihologia personalit─â┼úii: teorie ┼či epistemologie

F.03.O.019

Modulul:
Psihologia cunoa┼čterii sociale

S.03.O.020

Modulul: Psihodiagnosticul sferei cognitive

S.03.O.021

Modulul:
Neuropsihologie ┼či psihologie cognitiv─â

S.03.O.022

Modulul:
Psihologia dezvolt─ârii: copil─âria ┼či adolescen┼úa

G.03.O.023

Deontologie
profesional─â

U.03.A.024

Construc╚Ťia european─â

U.03.A.025

Culturologia

F.04.O.026

Modulul:
Psihologia grupului social ┼či a organiza┼úiei

S.04.O.027

Modulul:
Psihodiagnosticul persoanei ÔÇô teorie ┼či aplicare

S.04.O.028

Modulul: Patopsihologia: teorie și cadru aplicat în psihologie

S.04.O.029

Modulul: Psihologia educa╚Ťiei

S.04.A.030

Modulul:
Psihologia dezvolt─ârii: v├«rstele adulte ┼či ale senectu┼úii

S.04.A.031

Modulul: Dezvoltare și schimbare la vârstele adulte

S.04.A.032

Modulul: Psihologia experimentală și analiza datelor

S.04.A.033

Modulul: Cercetare experimentală și analiza statistică a datelor în psihologie
Anul III
S.05.A.034 Modulul: Psihologie clinic─â ╚Öi a s─ân─ât─â╚Ťii: abordare general─â
S.05.A.035 Modulul: Introducere în psihologia muncii
S.05.A.036 Modulul: Psihoterapia: repere teoretice și metodologice
S.05.A.037 Psihologia și psihoterapia familiei

S.05.A.038

Psihologie social─â aplicat─â ├«n mass-media ╚Öi influen╚Ťa social─â

S.05.A.039

Dimesiunea de gen ├«n educa╚Ťie

S.05.A.040

Introducere în psihofarmacologie
S.05.A.041 Modulul: Psihologia socială aplicată în domeniul judiciar și militar

S.05.A.042

Consiliere școlară și orientare în carieră
*** Practica de specialitate 1
S.06.A.043 Psihologia li psihopatologia comportamentului deviant și delincvent

S.06.A.044

Managementul resurselor umane: aspecte sociopsihologice

S.06.A.045

Didactica psihologiei
S.06.A.046 Psihosexologie: generalit─â╚Ťi

S.06.A.047

Psihologia leadershipului

S.06.A.048

Semiologia ╚Öi asisten╚Ťa psihologic─â a adic╚Ťiilor
S.06.A.049 Psihologia grupelor sociale mari și etnopsihologie
Practica de specialitate 2
Practica de licen╚Ť─â
G.01.O.056 Limba română (alolingvi)
G.02.O.057 Limba română (alolingvi)

Psihopedagogie

Anul I
Cod Denumire curs (link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001

Modulul:Sensibilizare la domeniul ╚Ötiin╚Ťelor educa╚Ťiei ╚Öi competen╚Ťe academice

F.01.O.002

Modulul: Fundamentele ┼či istoria pedagogiei

F.01.O.003

Modulul: Fundamentele psihologiei
F.01.O.004

Modulul: Teoria ╚Öi psihologia educa╚Ťiei

G.01.O.005

Limba str─âin─â:┬áno┼úiuni generale ┼či terminologie specializat─â

U.01.A.006

Bazele antreprenoriatului

U.01.A.007

Leadership și managementul capitalului uman

U.01.A.008

Bazele statului și dreptului

U.01.A.009

Filosofie. Probleme filosofice ale ╚Ötiin╚Ťelor socioumanistice

F.02.O.010

Modulul:Metodologia┬ácercet─ârii ├«n ╚Ötiin╚Ťele educa╚Ťiei

F.02.O.011

Modulul: Fundamentele psihopedagogiei speciale

F.02.O.012

Modulul: Teoria ┼či metodologia curriculumului ┼či a activit─â┼úilor extracurriculare

F.02.O.013

Modulul: Psihologia dezvoltării diferenţiale umane
G.02.O.014

Limba străină: traducere specializată

G.02.O.015 Tehnologii informaţionale în psihologie
U.02.A.016 Retorica
U.02.A.017

Cultura comunic─ârii interpersonale ╚Öi organiza╚Ťionale

Anul II

F.03.O.018

Modulul: Psihopedagogia personalit─â┼úii: teorie ┼či epistemologie

F.03.O.019

Modulul: Teoria ┼či metodologia instruirii

S.03.O.020

Modulul: Evaluarea psihodiagnostic─â ┼či psihopedagogic─â
a persoanei

S.03.O.021

Modulul:┬áTeoria ┼či metodologia evalu─ârii didactice

S.03.O.022

Modulul: Antropologie educaţională

G.03.O.023

Modulul: Deontologia profesional─â

G.03.O.024

Construc╚Ťia european─â

G.03.O.025

Culturologia

F.04.O.026

Modulul: Psihosociologia educa╚Ťiei

S.04.O.027

Modulul:┬á Dezvoltare ┼či modernizare curricular─â

S.04.O.028

Modulul:┬áPatopsihologia: teorie ┼či cadru aplicat ├«n psihopedagogie

S.04.O.029

Modulul:┬áEduca┼úie incluziv─â┬á– teorie ┼či aplica┼úii
S.04.A.030 Modulul: Pedagogia social─â┬á– teorie ┼či aplica┼úii – 1
S.04.A.031 Modulul: Pedagogia social─â┬á– teorie ┼či aplica┼úii – 2
S.04.A.032

Modulul: Pedagogie experimentală și analiza datelor

S.04.A.033 Modulul: Cercetare experimental─â ╚Öi analiz─â statistic─â a datelor ├«n ╚Ötiin╚Ťele educa╚Ťiei
Anul III
S.05.O.034 Modulul: Management ┼či marketing educa┼úional
S.05.O.035 Modulul: Educa┼úia permanent─â ┼či autoeduca┼úia: teorie ┼či practic─â
S.05.O.036 Modulul: Diversitate social─â ┼či educa┼úie intercultural─â
S.05.A.037 Curriculumul incluziv
S.05.A.038 Management și leadership
S.05.A.039 Psihopedagogia familiei
S.05.A.040 Instruirea diferen┼úial─â a elevilor ├«n ┼čcoala incluziv─â
S.05.A.041 Managementul curriculumului ┼čcolar
S.05.A.042 Consiliere ┼čcolar─â ┼či orientare ├«n carier─â
Stagiere Practica pedagogic─â 1
S.06.A.043 Evaluarea progresului ┼čcolar a elevilor cu CES ├«n institu┼úia incluziv─â
S.06.A.044 Managementul resurselor umane ┼či financiare ├«n institu┼úia educa┼úional─â
S.06.A.045 Didactica pedagogiei ┼či psihologiei
S.06.A.046 Psihologia și psihopatologia comportamentului deviant și delincvent
S.06.A.047 Educa╚Ťia sexual─â ╚Öi pentru via╚Ťa de familie
S.06.A.048 Management ╚Öi roluri manageriale ├«n institu╚Ťia educa╚Ťional─â
S.06.A.049 Educa╚Ťia adul╚Ťilor
Stagiere Practica pedagogic─â 2
*** Practica de licen╚Ť─â
G.01.O.056 Limba română (alolingvi)
G.01.O.057 Limba română (alolingvi)

Asisten╚Ť─â Social─â

Anul I
Cod Denumire curs (link activ cu fișa disciplinei)
F.01.O.001 Modulul: Sensibilizare la domeniul ╚Ötiin╚Ťelor socio-umane ╚Öi competen╚Ťele academice
F.01.O.002 Modulul: Bazele asistenţei sociale
F.01.O.003 Modulul:Fundamentele psihologiei
F.01.O.004 Modul: Teorii moderne ├«n asisten╚Ťa social─â: generalit─â╚Ťi
G.01.O.005 Limba str─âin─â: no┼úiuni generale ┼či terminologie specializat─â
U.01.A.006 Bazele antreprenoriatului
U.01.A.007 Leadership și managementul capitalului uman
U.01.A.008 Bazele statului și dreptului
U.01.A.009 Filosofie. Probleme filosofice ale ╚Ötiin╚Ťelor socioumanistice
F.02.O.010 Modulul: Metodologia
cercet─ârii ├«n ╚Ötiin╚Ťele socio-umane
F.02.O.011 Modulul: Politici sociale și
procese demografice
F.02.O.012 Modulul: Politici de protectie
sociala a popula╚Ťiei ├«n situa╚Ťii de risc
F.02.O.013 Modulul:
Psihologia dezvoltării diferenţiale umane
G.02.O.014 Limba str─âin─â: traducere specializat─â
G.02.O.015 Tehnologii informa┼úionale ├«n asisten╚Ť─â social─â
U.02.A.016 Retorica
U.02.A.017 Cultura comunic─ârii interpersonale ╚Öi organiza╚Ťionale
Anul II
F.03.O.018 Modulul: Psihosociologia personalit─â╚Ťii: teorie ╚Öi epistemologie
F.03.O.019 Modulul: Voluntariatul ├«n asisten╚Ť─â social─â
S.03.O.020 Modulul: Evaluarea psihodiagnostică și socială a persoanei
S.03.O.021 Modulul: Servicii de asistenţă socială comunitară
S.03.O.022 Modulul: Devian╚Ťa social─â ╚Öi delincven╚Ťa juvenil─â
G.03.O.023 Modulul: Deontologie profesional─â
U.03.A.024 Construc╚Ťia european─â
U.03.A.025 Culturologia
F.04.O.026 Modulul: Psihologia cunoașterii sociale
S.04.O.027 Modulul: Bun─âstarea ╚Öi justi╚Ťia social─â
S.04.O.028 Modulul: Patopsihologie ╚Öi cadru aplicat ├«n asisten╚Ťa social─â
S.04.O.029 Modulul: Incluziunea social─â – teorie ╚Öi aplica╚Ťii
S.04.A.030 Modulul: Pedagogia social─â – teorie ╚Öi aplica╚Ťii – 1
S.04.A.031 Modulul: Pedagogia social─â – teorie ╚Öi aplica╚Ťii – 2
S.04.A.032 Modulul: Cercetarea calitativ─â ╚Öi analiza datelor ├«n asisten╚Ťa social─â
S.04.A.033 Modulul: Cercetare experimental─â ╚Öi analiz─â statistic─â a datelor ├«n asisten╚Ťa social─â
Anul III
S.05.O.034 Modulul: Managementul de caz ├«n asisten╚Ťa social─â
S.05.O.035 Modulul: Cadrul legal al asisten╚Ťei sociale
S.05.O.036 Diversitate social─â ╚Öi educa╚Ťie intercultural─â
S.05.A.037 Elemente ale managementului resurselor umane
S.05.A.038 Management și leadership
S.05.A.039 Antreprenoriatul social
S.05.A.040 Îngrijirea paliativă și elemente de medicină socială
S.05.A.041 Asisten╚Ťa cazurilor de abuz a copilului
S.05.A.042 Asisten╚Ťa sistemic─â a cazurilor de violen╚Ť─â ├«n familie
Stagiere de practic─â Practica asisten╚Ťial─â 1
S.06.A.043 Metode ╚Öi tehnici de interven╚Ťie ├«n asisten╚Ťa social─â
S.06.A.044 Supervizarea profesional─â ├«n asisten╚Ťa social─â
S.06.A.045 Asisten╚Ťa clinic─â social─â
S.06.A.046 Diagnoza ╚Öi solu╚Ťionarea problemelor sociale
S.06.A.047 Mecanismul de colaborare intersectorială în prevenirea problemelor sociale
S.06.A.048 Dezvoltarea comunitar─â
S.06.A.049 Calitatea prest─ârii serviciilor sociale
Practic─â Practica asisten╚Ťial─â 2
Practica de licen╚Ť─â Practica de licen╚Ť─â
G.01.O.056 Limba română (alolingvi)
G.02.O.057 Limba română (alolingvi)

Eroare: Nu am g─âsit formularul de contact.

Adresa

Vlaicu Pârcălab, 52, Chișinău

Comisia de admitere

(+373 22) 20 59 78

Telefon

(+373) 79 22 00 29

E-mail

admitere@ulim.md