Skip to main content

Facultatea ╚śtiin╚Ťe Sociale ╚Öi ale Educa╚Ťiei – Masterat

Programe de master

Program de master Psihologie clinică și consiliere psihologică

Concepţia formării
specialistului

├Än conformitate cu concep╚Ťia general─â ╚Öi scopul, programul de studiu este axat pe cele mai reprezentative componente ale domeniului: psihologia clinic─â ┼či a s─ân─ât─â┼úii; consilierea psihologic─â; psihoterapia. Programul con╚Ťine discipline obligatorii ┼či op┼úionale, ofer─â posibilitatea preg─âtirii generale ├«n domeniu ┼či specializ─ârii ├«n arii practice ale psihologiei clinice: asisten┼úa ┼či consultan┼úa, psihodiagnostic clinic, consiliere psihologic─â ┼či psihoterapia.

Scopul ┼či misiunea
programului de studiu

Scopul programului de master const─â ├«n a forma viitori profesioni┼čti ├«n psihologia clinic─â ┼či consilierea psihologic─â. Programul pune accent at├ót pe teorie ╚Öi cercetare, c├ót ╚Öi pe instruirea practic─â, form├ónd speciali╚Öti, exper╚Ťi ╚Öi consilieri capabili de implicare ├«n serviciile psihologice din diverse domenii: medicin─â, educa╚Ťie, for╚Ťe armate, domeniul juridic etc., ├«n conformitate cu principiile multidisciplinarit─â╚Ťii ╚Öi abordarea ╚Ötiin╚Ťific─â. Acest obiectiv este atins prin realizarea misiunii programului de studii:

  • a oferi cuno┼čtin┼úe teoretice ┼či abilit─â┼úi relevante cadrului de probleme psihoclinice cu care se confrunt─â cotidianul actual;
  • a furniza competen┼úe de cercetare ┼či evaluare psihologic─â clinic─â;
  • a amplifica cuno┼čtin┼úele din domeniul neuro┼čtiin┼úelor clinice, psihosomaticii ┼či psihologiei s─ân─ât─â┼úii, precum ┼či despre sistemele de ocrotire a s─ân─ât─â┼úii mintale ├«n care sunt angaja┼úi psihologii profesioni┼čti;
  • a forma cuno┼čtin┼úe ┼či abilit─â┼úi de consiliere psihologic─â ┼či a orienta spre modelele psihoterapeutice utilizate ├«n cadrul profilaxiei ┼či amelior─ârii s─ân─ât─â┼úii mintale.
Profilul ocupaţional
al absolventului

Absolven╚Ťii programului de master se pot angaja ├«n:

  • asisten┼ú─â, psihodiagnoz─â ┼či consiliere psihologic─â ├«n clinici, policlinici, spitale ┼či cabinete individuale;
  • prestare de servicii psihoclinice organiza┼úiilor ┼či institu┼úiilor de stat ┼či nonguvernamentale din diverse domenii care solicit─â servicii psihologice: medicin─â, educa╚Ťie, for╚Ťe armate, domeniul juridic, resurse umane etc.;
  • consiliere psihologic─â individual─â ┼či de grup;
  • cercetare ┼čtiin┼úific─â ├«n psihologia persoanei, consilierea psihologic─â ┼či psihologia clinic─â, alte domenii aferente ale psihologiei.

Program de master Consiliere educa╚Ťional─â ╚Öi integrare ╚Öcolar─â

Concepţia formării
specialistului

Programul de masterat Consiliere educa╚Ťional─â ╚Öi integrare ╚Öcolar─â se prezint─â o continuare la programul de studii la specialitatea / programul de studii la ciclul I (licen╚Ť─â) 0111.03 Psihopedagogie, care a fost autorizat prin Ordinul Ministerului Educa╚Ťiei al Republicii Moldova nr. 458 din 01 iunie 2012, func╚Ťioneaz─â ├«n baza planului de ├«nv─â┼ú─âm├ónt aprobat ├«n 2018 de c─âtre Ministerul Educa╚Ťiei, Culturii ╚Öi Cercet─ârii al RM, a fost acreditat ├«n 2017. Programul de masterat este orientat spre preg─âtirea speciali╚Ötilor ├«n domeniul general de studiu 011 ╚śtiin╚Ťe ale educa╚Ťiei, domeniul particular ÔÇô ╚śtiin╚Ťe ale educa╚Ťiei, fiind la etapa actual─â unul dintre cele mai solicitate ├«n arealul teoretico-aplicativ al psihopedagogiei ┼či cu pondere ├«nalt─â ca num─âr de profesioni┼čti. Amploarea domeniului consilierii educa╚Ťionale a determinat con╚Ťinutul programului, care este orientat spre specializarea profesioni╚Ötilor consilieri ╚Öcolari ╚Öi profesori care lucreaz─â ├«n ├«nv─â╚Ť─âm├óntul incluziv, capabili capabili s─â participe ca membru al Comisiilor multidisciplinare intra╚Öcolare s─â propun─â metode inovatoare pentru facilitarea procesului instructiv-educativ ╚Öi adaptarea copilului, bazate pe cercet─âri empirice.

Scopul ┼či misiunea
programului de studiu

Programul de masterat Consiliere educa╚Ťional─â ╚Öi integrare ╚Öcolar─â este conceput astfel ├«nc├ót s─â asigure:

– implicarea ├«n predare a speciali╚Ötilor din mediu universitar (cu experien╚Ť─â practic─â, vizibilitate ╚Ötiin╚Ťific─â na╚Ťional─â / interna╚Ťional─â) ╚Öi practicienilor din domeniu (cu experien╚Ť─â ├«n organiza╚Ťiile educa╚Ťionale);

– centrarea pe dezvoltarea competen╚Ťelor pentru domenii complexe precum: evaluarea ╚Öi interven╚Ťia psihopedagogic─â, consilierea educa╚Ťional─â ╚Öi privind cariera, predarea in invatamantul general ╚Öi incluziv, asisten╚Ťa psihopedagogic─â a copilului ╚Öi adolescentului, precum ╚Öi specific─â pentru elevii cu CES, adaptarea curricular─â a programelor ├«n vederea educa╚Ťiei incluziune etc.;

– accesul ├«n institu╚Ťiile de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt general ╚Öi alte institu╚Ťii de profil pentru activit─â╚Ťi practico-instructive ╚Öi practica de specialitate ├«n domeniu;

– formarea pentru evaluare/expertizare ├«n domeniul consilierii educa╚Ťionale ╚Öi incluziunii ╚Öcolare, cu accent pe activit─â╚Ťile didactice practice ╚Öi stagii ├«n teren;

– accent pe cercetare ╚Öi pe standardele de bun─â practic─â, promov├ónd principiul ÔÇ×scientist-practitionerÔÇŁ.

Structura ╚Öi condi╚Ťiile de admitere

Programul con╚Ťine discipline obligatorii ┼či op┼úionale, ofer─â posibilitatea preg─âtirii generale ├«n domeniu ┼či aprofund─ârii ├«n arii practice ale consilierii educa╚Ťionale ╚Öi incluziunii ╚Öcolare. Flexibilizarea programului de studii este asigurat─â prin discipline op╚Ťionale ╚Öi discipline la liber─â alegere. Programul propune 12 discipline op╚Ťionale, grupate ├«n patru pachete ├«n trei semestre de studiu. Studen╚Ťii pot opta pentru una din trei discipline pentru fiecare pachet. Totodat─â, ei pot opta pentru discipline din pachetul cele propuse la liber─â alegere, acumul├ónd credite academice suplimentare.

Pentru studii la acest program sunt admi╚Öi absolven╚Ťii ciclului de licen╚Ť─â care inten╚Ťioneaz─â s─â profeseze ├«n domeniul consilierii ╚Öi integr─ârii educa╚Ťionale. Pentru admitere la programul de master, care are un caracter interdisciplinar,┬á e nevoie de studii ├«n domeniile ╚Ötiin╚Ťe ale educa╚Ťiei, sau ╚Ötiin╚Ťe sociale ╚Öi comportamentale ÔÇô psihologie, asisten╚Ť─â social─â, dar ╚Öi altele, ├«n condi╚Ťia asimil─ârii minimului curricular din arealul psihopedagogiei, ╚Öi de abilit─â╚Ťi sociale de comunicare, empatie, asertivitate etc. Absolven╚Ťii altor domenii pot fi ├«nscri╚Öi la master ├«n condi╚Ťia c├ónd au urmat suplimentar la planul de studii disciplinele de orientare c─âtre domeniul ╚Ötiin╚Ťelor educa╚Ťiei, sau dup─â parcurgerea semestrului compensator, planul c─âruia se con╚Ťine ├«n program ╚Öi prevede acumularea a 30 de credite.

Program de master Management educa╚Ťional

Concepţia formării
specialistului

├Än conformitate cu concep╚Ťia general─â ╚Öi scopul programului de studiu, preg─âtirea speciali╚Ötilor ├«n management educa╚Ťional se conformeaz─â la trei obiective de baz─â, care concord─â cu modernizarea ├«nv─â╚Ť─âm├óntului: a forma manageri educa╚Ťionali bine informa╚Ťi ╚Öi cu o viziune critic─â ╚Öi capacit─â╚Ťi de intelectualizare a activit─â╚Ťii de administrare a diferitor sectoare; a-i dota cu metode eficiente ╚Öi pozitiv orientate; a-i preg─âti ├«n conformitate cu procesul de regionalizare ╚Öi globalizare a sistemului educa╚Ťional. ├Än acest scop programul ofer─â subiecte privind dezvoltarea competen╚Ťelor de lider ╚Öi organiza╚Ťionale, de comunicare ├«n conformitate cu implicarea tehnologiilor informa╚Ťionale noi, de implicare a standardelor educa╚Ťionale de calitate ╚Öi monitorizare a curriculumului, de aplicare a metodelor de cunoa╚Ötere ╚Ötiin╚Ťific─â┬á ╚Öi inova╚Ťie, de dezvoltare personal─â ╚Öi perfec╚Ťionare a resurselor umane ╚Öi altele.

Scopul ┼či misiunea
programului de studiu

Programul pune accent at├ót pe teorie ╚Öi cercetare, c├ót ╚Öi pe instruirea practic─â ├«n managementul educa╚Ťional, form├ónd exper╚Ťi capabili s─â gestioneze institu╚Ťii ╚Öi programe din ├«nv─â╚Ť─âm├óntul contemporan, ├«n conformitate cu principiile multidisciplinarit─â╚Ťii ╚Öi abordarea ╚Ötiin╚Ťific─â. Este conceput pentru a instrui at├ót studen╚Ťi care inten╚Ťioneaz─â s─â practice profesional ╚Ötiin╚Ťele educa╚Ťiei, c├ót ╚Öi pe cei care vor profesa ├«n management, sau vor utiliza cuno╚Ötin╚Ťele pentru o mai bun─â prestan╚Ť─â ├«n activitatea de conducere.

Acest obiectiv este atins prin realizarea misiunii programului de studii:

  • a extinde sistemul conceptual fundamental din management ┼či a-l aplica la specificul managementului educa╚Ťional pentru realizarea unei viziuni holistice ┼či flexibile asupra actului educa┼úional institu┼úionalizat;
  • a abilita absolven┼úii ├«n realizarea cu succes a managementului educa┼úional la toate nivelele institu┼úionale prin dezvoltarea capacit─â┼úilor de comunicare ┼či de rela┼úionare;
  • a forma persoane capabile s─â se ├«ncadreze ├«n domeniul politicilor educa╚Ťionale, monitoriz─ârii problemelor social-economice ╚Öi umane din sfera educa╚Ťiei;
  • a forma cuno╚Ötin╚Ťe ╚Öi abilit─â╚Ťi de proiectare a misiunii, obiectivelor ╚Öi strategiei institu╚Ťiei, de luare a deciziilor manageriale motivate ╚Öi proiectate ├«n conformitate cu oportunitatea educa╚Ťional─â;
  • a oferi cuno╚Ötin╚Ťe teoretice ╚Öi abilit─â╚Ťi de gestionare a resurselor umane, de formare a echipei ╚Öi de dezvoltare a capacit─â╚Ťii acesteia de autogestiune, de implicare a modelelor noi ale culturii organiza╚Ťionale ├«n care domin─â principiul asum─ârii ╚Öi realiz─ârii responsabilit─â╚Ťilor, ├«ncurajarea ini╚Ťiativei ╚Öi creativit─â╚Ťii sociale, delegarea autorit─â╚Ťii, motivarea, stimularea, monitorizarea ╚Öi evaluarea personalului ├«n procesul de realizare a obiectivelor educa╚Ťionale conform principiilor democratice;
  • a contribui la autoafirmarea competen╚Ťelor profesionale ╚Öi la dezvoltarea abilit─â╚Ťilor de comunicare interpersonal─â.
Profilul ocupaţional
al absolventului

Absolven╚Ťii programului de master se pot angaja ├«n:

  • coordonarea activit─â╚Ťii comisiilor metodice, a catedrelor, altor grupuri de lucru din cadrul institu╚Ťiei;
  • coordonarea activit─â╚Ťii comisiilor ╚Öi grupurilor de elaborare ╚Öi implementare a proiectelor, activit─â╚Ťilor curriculare ╚Öi extracurriculare, a materialelor didactice ╚Öi de alt─â natur─â;
  • exercitarea func╚Ťiilor de conducere/coordonare a altor institu╚Ťii educa╚Ťionale ├«n mediul extra╚Öcolar;
  • exercitarea func╚Ťiilor manageriale ├«n educa╚Ťia pre╚Öcolar─â, special─â, a adul╚Ťilor, alte forme ale activit─â╚Ťii educa╚Ťionale;
  • consultan╚Ť─â ╚Öi asisten╚Ť─â a conducerii ├«n mediul educa╚Ťional;
  • coordonarea ╚Öi consilierea activit─â╚Ťii organiza╚Ťiilor nonguvernamentale preocupate de problemele educa╚Ťiei;
  • realizarea managementului la nivel de grup ╚Öcolar;
  • cercetare ├«n domeniul ╚Ötiin╚Ťelor educa╚Ťiei ╚Öi managementului educa╚Ťional;
  • alte domenii de referin╚Ť─â.

Program de master Managementul culturii organiza╚Ťionale ╚Öi comportamentale a resurselor umane

Concepţia formării
specialistului

Programul de master este orientat spre preg─âtirea speciali╚Ötilor ├«n domeniul general de studiu 031 ╚śtiin╚Ťe sociale ╚Öi comportamentale, domeniul particular fiind cel al managementului organiza╚Ťional ╚Öi al resurselor umane, care propune cunoa╚Ötere ╚Öi ├«n╚Ťelegerea locului ┼či rolului managementului resurselor umane ╚őn cadrul activit─â┼úii insitu┼úiilor publice; proiectarea ┼či formularea unor politici coerente de personal; prezentarea mijloacelor specifice managementului resurselor umane ┼či a rolului lor ╚őn eficientizarea func┼úion─ârii unei organiza┼úii publice cu profil social. Programul con┼úine discipline obligatorii ┼či op┼úionale,┬á oferind posibilitatea preg─âtirii generale ├«n domeniu ┼či orient─ârii spre cercetare ├«n diverse probleme actuale ale managementului eficient.

Scopul ┼či misiunea
programului de studiu
Scopul programului este formarea specializat─â a absolven┼úilor ├«n domeniul managementului organiza┼úional ┼či al resurselor umane, precum ┼či ├«n domeniul managementului proiectelor prin ├«nsu┼čirea cuno┼čtin┼úelor teoretice ┼či dezvoltarea abilit─â┼úilor practice ┼či de cercetare, care s─â le asigure succesul ├«n calitate de profesioni┼čti pe pia┼úa muncii.

Misiunea programului de masterat const─â ├«n formarea de speciali┼čti la cele mai ├«nalte standarde de calitate, care s─â contribuie la ├«mbun─ât─â╚Ťirea sistemului de administrare ┼či dezvoltare a factorului uman, ap┼úi s─â opereze ├«n cele mai diverse sfere de activitate (economic─â, socio-politic─â, educa┼úional─â, cultural-┼čtiin┼úific─â etc.) prin cunoa┼čterea aprofundat─â┬á (teoretic─â ┼či aplicativ─â) a acestui domeniu de specializare.

Profilul ocupaţional
al absolventului
┬áAbsolven╚Ťii acestei specializ─âri pot deveni:

  • manageri ai structurilor cu profil social;
  • coordonatori ai programelor sociale implementate ├«n cadrul proiectelor na╚Ťionale ╚Öi interna╚Ťionale;
  • speciali┼čti ├«n rela┼úii cu publicul ├«n diferite organiza┼úii: politice, sindicale, comerciale;
  • exper┼úi ├«n probleme sociale ┼či a resurselor umane la nivel de ministere, la nivelul organismelor teritoriale, ├«n domenii legate de reclam─â, gestionarea resurselor umane;
  • anali┼čti ├«n domeniul politicilor sociale ┼či strategiilor de dezvoltare social─â ┼či organiza┼úional─â;
  • HR- manager ├«n organiza┼úii, ├«n inspectoratul muncii, ├«n organiza┼úiile de sindicate, ┼čef sec┼úie sau departament RU,
  • consultant ├«n firme de consulting, manageri de proiecte sociale.
  • cadre didactice ├«n invatamantul preuniversitar ┼či universitar (la acumularea creditelor din modulul pedagogic).

Program de master ÔÇ×Psihologie social─â aplicat─â ├«n domenii de activitate socio-economic─âÔÇŁ Masterat de profesionalizare (MP

Descriere program Programul de masterat Psihologie social─â aplicat─â ├«n domenii de activitate socio-economic─â se prezint─â o continuare la programul de studii la specialitatea / programul de studii la ciclul I (licen╚Ť─â) 0313.1 Psihologie, care a fost autorizat prin Ordinul Ministerului Educa╚Ťiei al Republicii Moldova nr. 458 din 01 iunie 2012, func╚Ťioneaz─â ├«n baza planului de ├«nv─â┼ú─âm├ónt aprobat ├«n 2018 de c─âtre Ministerul Educa╚Ťiei, Culturii ╚Öi Cercet─ârii al RM, a fost acreditat ├«n 2018. Programul de masterat este orientat spre preg─âtirea speciali╚Ötilor ├«n domeniul general de studiu 031 ╚śtiin╚Ťe sociale ╚Öi comportamentale, domeniul particular ÔÇô psihologie social─â, care la etapa actual─â este unul dintre cele mai solicitate ├«n arealul teoretico-aplicativ al psihologiei ┼či cu pondere ├«nalt─â ca num─âr de profesioni┼čti. Amploarea domeniului psihologiei sociale a determinat con╚Ťinutul programului, care este orientat spre formarea speciali╚Ötilor ├«n c├óteva din ariile sale aplicate: psihologia resurselor umane, a muncii ╚Öi a transporturilor, psihologie judiciar─â ╚Öi militar─â.
Scopul ┼či misiunea
programului de studiu
Programul de masterat Psihologie socială aplicată în domenii de activitate socio-economică este conceput astfel încât să asigure:

– implicarea ├«n predare a speciali╚Ötilor din mediu universitar (cu experien╚Ť─â practic─â, vizibilitate ╚Ötiin╚Ťific─â na╚Ťional─â / interna╚Ťional─â) ╚Öi practicienilor din domeniu (cu experien╚Ť─â ├«n organiza╚Ťii, ├«ntreprinderi);

– centrarea pe dezvoltarea competen╚Ťelor solicitate de sectorul social-economic pentru domeniile: psihologia resurselor umane, muncii aplicat─â ├«n transporturi, psihologia judiciar─â ╚Ťi militar─â;

– accesul ├«n organiza╚Ťii, ├«ntreprinderi ╚Öi institu╚Ťii de profil pentru activit─â╚Ťi practico-instructive ╚Öi practica de specialitate ├«n domeniu;

– formarea pentru evaluare/expertizare ├«n domeniul resurselor umane ┼či organiz─ârii muncii, cu accent pe activit─â╚Ťile didactice practice ╚Öi stagii ├«n teren;

– accent pe cercetare ╚Öi pe standardele de bun─â practic─â, promov├ónd principiul ÔÇ×scientist-practitionerÔÇŁ.

Descriere ╚Öi condi╚Ťii de admitere Programul con╚Ťine discipline obligatorii ┼či op┼úionale, ofer─â posibilitatea preg─âtirii generale ├«n domeniu ┼či specializ─ârii ├«n arii practice ale psihologiei sociale.

Pentru studii la acest program sunt admi╚Öi absolven╚Ťii ciclului de licen╚Ť─â care inten╚Ťioneaz─â s─â profeseze ├«n domeniul psihologiei sociale aplicate ├«n institu╚Ťii, organiza╚Ťii, ├«ntreprinderi. Pentru admitere la programul de master e nevoie de studii ├«n ╚Ötiin╚Ťe sociale ╚Öi comportamentale ÔÇô psihologie, sociologie, asisten╚Ť─â social─â, ╚Öi domenii aferente (╚Ötiin╚Ťe ale educa╚Ťiei, s─ân─âtate), dar ╚Öi altele, ├«n condi╚Ťia asimil─ârii minimului curricular din arealul psihologiei, dar ╚Öi de abilit─â╚Ťi sociale de comunicare, empatie, asertivitate etc. Absolven╚Ťii altor domenii pot fi ├«nscri╚Öi la master ├«n condi╚Ťia c├ónd au urmat suplimentar la planul de studii disciplinele de orientare c─âtre domeniul psihologiei, sau dup─â parcurgerea semestrului compensator, planul c─âruia se con╚Ťine ├«n program ╚Öi prevede acumularea a 30 de credite.

Program de master Managementul serviciilor sociale și de sănătate

Concepţia formării
specialistului

Programul de master este orientat spre preg─âtirea speciali╚Ötilor ├«n domeniul particular al managementului serviciilor sociale ╚Öi de s─ân─âtate, care┬á prevede formarea speciali╚Ötilor pentru domeniul socio-medical, ceea ce orienteaz─â concep╚Ťia programului la acumularea cuno╚Ötin╚Ťelor ├«n mai multe arii de asisten╚Ť─â: social─â, medical─â, psihologic─â, ├«n managementul serviciilor, ├«n dezvoltare personal─â etc. ╚Öi la formarea deprinderilor de asisten╚Ť─â socio-medical─â a popula╚Ťiei.

Scopul ┼či misiunea
programului de studiu

Scopul programului de master este de a preg─âti speciali╚Öti cu competen╚Ťe de lucru ├«n echipe pluridisciplinare ╚Öi abordare complex─â a cazurilor de risc fa╚Ť─â de probleme sociale, speciali╚Öti care vor promova incluziunea socio-profesional─â a tuturor grupurilor cu nevoi speciale ╚Öi vor avea capacitatea de a lua decizii ├«ntru schimbarea social─â planificat─â. Programul ├«╚Öi propune drept misiune formarea cadrelor apte de organiza procesul de oferire a asisten╚Ťei complexe psiho-socio-medical─â beneficiarilor care se afl─â ├«n dificultate socio-medical─â temporar─â sau complet─â, speciali╚Öti ├«n managementul eficient al serviciilor socio-medicale prin:┬á

  • oferirea cuno┼čtin┼úelor teoretice ┼či abilit─â┼úilor relevante cadrului de probleme psiho-socio-medicale cu care se confrunt─â cotidianul actual;
  • formarea cuno┼čtin┼úelor ┼či abilit─â┼úilor de organizare a procesului de prestare a serviciilor complexe popula╚Ťiei ├«ntru asigurarea bun─âst─ârii sociale;
  • amplificarea cuno┼čtin┼úelor din domeniul serviciilor sociale, s─ân─âtate mintal─â, consiliere a persoanelor ├«n situa╚Ťii de risc ╚Öi dificultate;
  • furnizarea competen┼úelor de management eficient al serviciilor socio-medicale.
Profilul ocupaţional
al absolventului
Absolven╚Ťii programului de master se pot angaja ├«n:

-subdiviziunile structurilor guvernamentale (Ministerului S─ân─ât─â╚Ťii, Muncii ╚Öi Protec╚Ťiei Sociale, Consiliul Na╚Ťional de Acreditare a Prestatorilor serviciilor sociale, Direc┼úiile de Asistenta Social─â),

– institu┼úiile┬á non-guvernamentale (ONG, funda╚Ťii, asocia╚Ťii) ╚Öi publice de s─ân─âtate (spitale, clinici psihiatrice, aziluri, Centre de dezintoxicare, ambulator clinic, centre de plasament, centre comunitare de s─ân─âtate mintal─â) etc. Activitatea lor va fi desf─â┼čurat─â ├«n scopul evalu─ârii situa╚Ťiei socio-medicale a diferitor categorii de persoane, stabilirea diagnozei sociale, elaborarea strategiilor de interven╚Ťie ╚Öi facilitarea asigur─ârii bun─âst─ârii sociale a tuturor grupurilor de popula╚Ťie aflate ├«n situa╚Ťii de risc sau dificultate.

 

Program de master Studii avansate ├«n Asisten╚Ťa Social─â ╚Öi Expertiza Social─â

Concepţia formării specialistului

Programul de master este orientat spre preg─âtirea speciali╚Ötilor ├«n domeniul asisten╚Ťei sociale cu posibilitatea de practic─â la nivel local ╚Öi global ├«n concordan╚Ť─â cu valorile, principiile ╚Öi standartele interna╚Ťionale de educa╚Ťie a IASSW (International Association of Schools of Social Work). ├Än conformitate cu concep╚Ťia general─â ╚Öi scopul programului de studiu, preg─âtirea speciali╚Ötilor ├«n modelul sistemic ╚Öi dialectic define╚Öte ariile de activitate a profesioni╚Ötilor care urmeaz─â acest program ╚Öi folosirea instrumentelor ├«n abordarea dialectic─â a problemelor sociale ├«n cadrul sistemelor. Acestea sunt interconectate la metoda de rezolvarea a problemelor sociale – antreprenoriatul social.

Scopul ┼či misiunea programului de studiu

Programul pune accent at├ót pe teorie ╚Öi cercetare, c├ót ╚Öi pe instruirea practic─â ├«n domeniul social, form├ónd speciali╚Öti pentru activitatea multidisciplinar─â la 4 nivele de abordare sistemic─â:┬á macro, mezzo, micro ╚Öi nano. Studen╚Ťii sunt preg─âti╚Ťi s─â lucreze ├«n situa╚Ťii complexe ╚Öi provocatoare, ce implica lucrul cu indivizii, familiile, grupurile, organiza╚Ťiile ╚Öi comunit─â╚Ťile ├«ntr-un mod sistemic. Programul este conceput pentru a instrui studen╚Ťi care inten╚Ťioneaz─â s─â practice profesional ├«n domeniul social din urm─âtoarele considerente.

  1. Programul este dezvoltat cđ░ model inovativ de activitate ├«n domeniul social la nivel interna╚Ťional, centrat pe elemente de antreprenoriat social
  2. Promoveaz─â standartele de educa╚Ťie ╚Öi activitate ├«n domeniul social din UE.
  3. Promovarea colabor─ârii interna╚Ťionale sustenabile ├«n domeniul bun─âst─ârii sociale ├«n t─ârile post-Socialiste
  4. Utilizarea pedagogiilor inovative și efective
  5. Programul va servi ca catalizator pentru inova╚Ťie ╚Öi ├«mbun─ât─â╚Ťirea ├«n educa╚Ťia/practica ├«n domeniul social din regiune
  6. Preg─âte╚Öte studen╚Ťii ca lideri ├«n promovarea justi╚Ťiei sociale
  7. Preg─âte╚Öte studen╚Ťii pentru activitatea profesional─â ├«n domeniul social precum: promovarea politicilor, organizarea comunitar─â, s─ân─âtate, s─ân─âtate mintal─â ╚Öi educa╚Ťie
Profilul ocupaţional al absolventului

Absolven╚Ťii programului de master se pot angaja ├«n:

  • sistemul protec╚Ťiei sociale (Ministerului S─ân─ât─â╚Ťii, Muncii ╚Öi Protec╚Ťiei Sociale, Consiliul Na╚Ťional de Acreditare a Prestatorilor serviciilor sociale etc);
  • sistemul de prestare a serviciilor sociale ├«n cadrul institu╚Ťiilor de stat ╚Öi non-guvernamentale (Direc╚Ťii de Asisten╚Ť─â Social─â, Direc╚Ťia Municipal─â Protec╚Ťia Drepturilor Copiului, Asisten╚Ťa Social─â comunitar─â, ONG, etc.);
  • sistemul medical/s─ân─âtate mintal─â (sec╚Ťii spitalice╚Öti, spitale de psihiatrie, Centrele comunitare┬á de s─ân─âtate mintal─â);
  • sistemul de prevenire, reabilitare, resocializare a persoanelor ├«n dificultate (institu╚Ťiile de ├«ngrijire reziden╚Ťial─â (internate, aziluri, case sociale, penitenciare, birouri proba╚Ťiune etc.));
  • conducerea institu╚Ťiilor de profil social;
  • supervizori ╚Öi administratori ├«n Direc╚Ťiiile de Asisten╚Ť─â Social─â ╚Öi Protec╚Ťie a Familiei;
  • organiza╚Ťiile non-guvernamentale ╚Öi ├«n organiza╚Ťiile interna╚Ťionale ├«n domeniul bun─âst─ârii sociale;
  • specialisti de reabilitare ├«n sistemul de corec╚Ťie;
  • specialisti ├«n integrarea comunitar─â ├«n sistemul psihiatric;
  • instructori ├«n domeniul serviciilor sociale;
  • organizatori comunitari ╚Öi coordonatori de proiecte sociale.

Fișele disciplinelor

ANUL I

Cod

Denumire
curs
( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001 Psihologia clinic─â
F.01.O.002 No┼úiuni avansate de neuropsihologie ┼či psihopatologie
F.01.O.003┬á Metodologia ╚Öi etica cercet─ârii ├«n domeniul psihologiei clinice ┼či consilierii psihologice
F.01.O.004  Doctrinologia consilierii psihologice și psihoterapiei în domeniul clinic
F.01.O.005┬á Psihologia social─â a personalit─â╚Ťii
F.01.O.006┬á Psihodiagnostic ┼či evaluare practic─â clinic─â
F.02.O.007 Somatopsihologia ┼či psihologia s─ân─ât─â┼úii
F.02.O.008 Managementul proiectelor
F.02.O.009 Probleme actuale de cercetare în psihologie
S.02.O.010  Modelul umanist în psihoterapie și consiliere psihologică
S.02.A.011  Psihanaliza: teorie și practică psihoterapeutică
S.02.A.012 Stresul posttraumatic și lucrul cu trauma psihică
S.02.A.013 Modelul cognitiv și comportamental în psihoterapie și consiliere psihologică
S.02.A.014 Psihodiagnosticul în cadrul expertizei psihologice judiciare

ANUL II

S.03.O.015  Model integrativ în consilierea psihologică a familiei
S.03.O.016  Asistenţa psihologică a cazurilor de violenţă în familie
S.03.A.017 Psihosexologia aplicat─â
S.03.A.018 Psihologia conflictului și tehnicile de negociere/mediere
S.03.A.019 Consilierea psihologic─â ┼či psihoterapia de grup: forme ╚Öi metode
S.03.A.020 Consilierea ╚Öi orientarea voca╚Ťional─â
S.03. Stagiu de practică: Psihologie clinică și consiliere psihologică
S.04. Cercetarea și elaborarea tezei de master

ANUL I

Cod

Denumire
curs
( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001

Istoria teoriilor psihosociale

F.01.O.002

Psihologia rela╚Ťiilor interculturale

F.01.O.003

Metodologia și etica cercetării în domeniul psihologiei sociale

F.01.O.004 

Domeniile aplicate ale psihologiei sociale

F.01.O.005

Psihologia social─â a personalit─â╚Ťii

F.01.O.006

Psihometria fenomenelor sociale

F.02.O.007

Psihologia organiza╚Ťiei ╚Öi ├«ntreprinderii: aspecte teoretice ╚Öi cadru de implicare

F.02.O.008

Managementul proiectelor

F.02.O.009

Probeleme actuale de cercetare în psihologie

S.02.O.010

Tehnologiile de formare a imaginii: aspecte psihosociale

S.02.A.011

Terorismul: evaluare ╚Öi asisten╚Ť─â psihosocial─â

S.02.A.012

Psihologia genurilor: op╚Ťiuni pentru egalitate

S.02.A.013

Psihologia politic─â ╚Öi influen╚Ťa social─â

S.02.A.014

Psihodiagnosticul în cadrul expertizei psihologice judiciare

ANUL II

S.03.O.015

Consilierea psihosocială a cuplului și familiei

S.03.O.016

Asisten╚Ťa psihosocial─â a cazurilor de violen╚Ť─â ─ân familie

S.03.A.017

Aspecte psihosociologice ale managementului resurselor umane

S.03.A.018

Psihologia conflictului și tehnicile de negociere/mediere

S.03.A.019

Consiliere ├«n carier─â ╚Öi orientarea voca╚Ťional─â

S.03.A.020

Aspecte ale dinamicii grupului și trainingul psihosocial
S.03. Stagiu de practic─â: psihologie social─â aplicat─â
S.04. Cercetarea și elaborarea tezei de master

ANUL I

Cod

Denumire
curs
( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001 Cuno╚Ötin╚Ťe teoretice avansate de psihologie juridic─â
F.01.O.002┬á Psihopatologie ╚Öi tulbur─âri de personalitate: sindroame clinice cu implica╚Ťie judiciar─â
F.01.O.003  Metodologia și etica cercetării în domeniul psihologiei juridice
F.01.O.004 Psihologia comportamentului infrac╚Ťional ╚Öi prevederile legale penale
F.01.O.005┬á Psihologia social─â a personalit─â╚Ťii
F.01.O.006┬á Psihodiagnostic ┼či evaluare practic─â ├«n psihologia juridic─â
F.02.O.007 Probleme de sănătate mentală în dreptul civil
F.02.O.008 Managementul proiectelor
F.02.O.009  Probleme actuale de cercetare în psihologie
S.02.O.010 Cercetarea și consilierea infractorilor juvenili
S.02.A.011┬á Terorismul: evaluare ╚Öi asisten╚Ť─â psihologic─â
S.02.A.012┬á Trauma psihologic─â ╚Öi PTSD: evaluare ╚Öi asisten╚Ť─â
S.02.A.013┬á Alcoolismul ╚Öi consumul de droguri: evaluare ╚Öi asisten╚Ť─â
S.02.A.014┬á Psihodiagnostic ╚Öi expertiz─â psihologic─â ├«n justi╚Ťie

ANUL II

S.03.O.015 Metode ╚Öi instrumente de evaluare a riscurilor psihologice ╚Öi a violen╚Ťei
S.03.O.016 Evaluarea și asistenţa psihologică a cazurilor de violenţă în familie
S.03.A.017 Psihosexologie și sexopatologie: aspecte legale
S.03.A.018 Psihologia conflictului și tehnicile de mediere juridică
S.03.A.019 Psihologia activit─â╚Ťii poli╚Ťiei
S.03.A.020 Programe de reabilitare psihologică și psihosocială a infractorilor
S.03. Stagiu de practic─â: asisten╚Ťa psihologic─â ├«n sistemul de drept
S.04. Cercetarea și elaborarea tezei de master

ANUL I

Cod

Denumire
curs
( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001

Istoria
teoriilor psihosociale

F.01.O.002

Cunoa┼čterea ┼či rela┼úiile interpersonale

F.01.O.003

Psihologia social─â a grupului, proceselor intra- ┼či intergrupale

F.01.O.004

Domeniile aplicate ale psihologiei sociale

S.01.O.005

Deontologia profesională în psihologia
social─â

F.01.O.006

Metodologia
┼či metodele de cercetare psihosocial─â

S.02.A.007

Psihodiagnosticul în cadrul expertizei
psihologice judiciare

S.02.A.008

Psihologia relaţiilor interculturale

S.02.A.009

Consilierea psihologic─â a cuplului ┼či
familiei

S.02.A.010

Psihologia conflictului ┼či tehnicile de
negociere/mediere

S.02.A.011

Aspectele psihosociologice ale
managementului resurselor umane

Stagiul de practic─â: psihologia social─â
aplicat─â

ANUL II

F.03.O.019

Psihopedagogia ┼či didactica universitar─â

S.03.O.020

Metodologia
cercet─ârii ┼či realizarea tezei ├«n psihologia social─â

F.03.O.021

Paradigme
ale comunic─ârii ┼čtiin┼úifice

S.03.A.022

Aspecte ale dinamicii grupului ┼či
trainingul psihosocial

S.03.A.024

Asistenţa psihologică a cazurilor de
violenţă în familie
Stagiu de practică: cercetarea în
psihologia social─â

ANUL I

Cod

Denumire
curs
( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001

Economia ┼či organizarea muncii

F.01.O.002

Dreptul muncii

F.01.O.003

Metodologia ╚Öi etica cercet─ârii ├«n ╚Ötiin╚Ťele sociale ╚Öi comportamentale

F.01.O.004

Dezvoltarea resurselor umane: proces, practic și perspective

F.01.O.005

Etica afacerilor ┼či responsabilitatea social─â

S.01.O.006

Managementul securit─â┼úii ┼či s─ân─ât─â┼úii muncii

S.02.O.007

Managementul  organizaţional

F.02.O.008

Managementul proiectelor

F.02.O.009

Probleme actuale de cercetare ├«n Managementul organiza╚Ťional ╚Öi al resurselor umane

S.02.O.010

Laborator de dezvoltare personal─â: autoevaluare ┼či automanagement

S.02.A.011

Managementul conflictelor de munca

S.02.A.012

Medierea muncii si negocierea

S.02.A.013

Evaluarea performan╚Ťelor personalului

S.02.A.014

Psihodiagnostic organizaţional

ANUL II

S.03.O.015

Auditul ┼či indicatorii evalu─ârii calit─â╚Ťii personalului

S.03.O.016

Managementul echipei ┼či leadership

S.03.O.017

Managementul carierei

S.03.A.018

Strategii ┼či politici ale managementului resurselor umane

S.03.A.019

Managementul resurselor umane ╚Öi a competen╚Ťei

S.03.A.020

Managementul comparat al resurselor umane (SUA, Japonia ,UE ,RM)
S.03. Stagiu de practică: Practica managerială în resursele umane
S.04. Cercetarea și elaborarea tezei de master

ANUL I

Cod

Denumire
curs
( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001

Istoria
teoriilor psihosociale

F.01.O.002

Cunoa┼čterea ┼či rela┼úiile interpersonale

F.01.O.003

Psihologia social─â a grupului, proceselor intra- ┼či intergrupale

F.01.O.004

Domeniile aplicate ale psihologiei sociale

S.01.O.005

Deontologia profesională în psihologia
social─â

F.01.O.006

Metodologia
┼či metodele de cercetare psihosocial─â

S.02.A.007

Psihodiagnosticul în cadrul expertizei
psihologice judiciare

S.02.A.008

Psihologia relaţiilor interculturale

S.02.A.009

Consilierea psihologic─â a cuplului ┼či
familiei

S.02.A.010

Psihologia conflictului ┼či tehnicile de
negociere/mediere

S.02.A.011

Aspectele psihosociologice ale
managementului resurselor umane

Stagiul de practic─â: psihologia social─â
aplicat─â

ANUL II

F.03.O.019

Psihopedagogia ┼či didactica universitar─â

S.03.O.020

Metodologia
cercet─ârii ┼či realizarea tezei ├«n psihologia social─â

F.03.O.021

Paradigme
ale comunic─ârii ┼čtiin┼úifice

S.03.A.022

Aspecte ale dinamicii grupului ┼či
trainingul psihosocial

S.03.A.024

Asistenţa psihologică a cazurilor de
violenţă în familie
Stagiu de practică: cercetarea în
psihologia social─â

ANUL I

Cod

Denumire
curs
( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001

Istoria
teoriilor psihosociale

F.01.O.002

Cunoa┼čterea ┼či rela┼úiile interpersonale

F.01.O.003

Psihologia social─â a grupului, proceselor intra- ┼či intergrupale

F.01.O.004

Domeniile aplicate ale psihologiei sociale

S.01.O.005

Deontologia profesională în psihologia
social─â

F.01.O.006

Metodologia
┼či metodele de cercetare psihosocial─â

S.02.A.007

Psihodiagnosticul în cadrul expertizei
psihologice judiciare

S.02.A.008

Psihologia relaţiilor interculturale

S.02.A.009

Consilierea psihologic─â a cuplului ┼či
familiei

S.02.A.010

Psihologia conflictului ┼či tehnicile de
negociere/mediere

S.02.A.011

Aspectele psihosociologice ale
managementului resurselor umane

Stagiul de practic─â: psihologia social─â
aplicat─â

ANUL II

F.03.O.019

Psihopedagogia ┼či didactica universitar─â

S.03.O.020

Metodologia
cercet─ârii ┼či realizarea tezei ├«n psihologia social─â

F.03.O.021

Paradigme
ale comunic─ârii ┼čtiin┼úifice

S.03.A.022

Aspecte ale dinamicii grupului ┼či
trainingul psihosocial

S.03.A.024

Asistenţa psihologică a cazurilor de
violenţă în familie
Stagiu de practică: cercetarea în
psihologia social─â
Psihologie clinică și consiliere psihologică

ANUL I

Cod

Denumire
curs
( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001 Psihologia clinic─â
F.01.O.002 No┼úiuni avansate de neuropsihologie ┼či psihopatologie
F.01.O.003┬á Metodologia ╚Öi etica cercet─ârii ├«n domeniul psihologiei clinice ┼či consilierii psihologice
F.01.O.004  Doctrinologia consilierii psihologice și psihoterapiei în domeniul clinic
F.01.O.005┬á Psihologia social─â a personalit─â╚Ťii
F.01.O.006┬á Psihodiagnostic ┼či evaluare practic─â clinic─â
F.02.O.007 Somatopsihologia ┼či psihologia s─ân─ât─â┼úii
F.02.O.008 Managementul proiectelor
F.02.O.009 Probleme actuale de cercetare în psihologie
S.02.O.010  Modelul umanist în psihoterapie și consiliere psihologică
S.02.A.011  Psihanaliza: teorie și practică psihoterapeutică
S.02.A.012 Stresul posttraumatic și lucrul cu trauma psihică
S.02.A.013 Modelul cognitiv și comportamental în psihoterapie și consiliere psihologică
S.02.A.014 Psihodiagnosticul în cadrul expertizei psihologice judiciare

ANUL II

S.03.O.015  Model integrativ în consilierea psihologică a familiei
S.03.O.016  Asistenţa psihologică a cazurilor de violenţă în familie
S.03.A.017 Psihosexologia aplicat─â
S.03.A.018 Psihologia conflictului și tehnicile de negociere/mediere
S.03.A.019 Consilierea psihologic─â ┼či psihoterapia de grup: forme ╚Öi metode
S.03.A.020 Consilierea ╚Öi orientarea voca╚Ťional─â
S.03. Stagiu de practică: Psihologie clinică și consiliere psihologică
S.04. Cercetarea și elaborarea tezei de master
Psihologie social─â

ANUL I

Cod

Denumire
curs
( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001

Istoria teoriilor psihosociale

F.01.O.002

Psihologia rela╚Ťiilor interculturale

F.01.O.003

Metodologia și etica cercetării în domeniul psihologiei sociale

F.01.O.004 

Domeniile aplicate ale psihologiei sociale

F.01.O.005

Psihologia social─â a personalit─â╚Ťii

F.01.O.006

Psihometria fenomenelor sociale

F.02.O.007

Psihologia organiza╚Ťiei ╚Öi ├«ntreprinderii: aspecte teoretice ╚Öi cadru de implicare

F.02.O.008

Managementul proiectelor

F.02.O.009

Probeleme actuale de cercetare în psihologie

S.02.O.010

Tehnologiile de formare a imaginii: aspecte psihosociale

S.02.A.011

Terorismul: evaluare ╚Öi asisten╚Ť─â psihosocial─â

S.02.A.012

Psihologia genurilor: op╚Ťiuni pentru egalitate

S.02.A.013

Psihologia politic─â ╚Öi influen╚Ťa social─â

S.02.A.014

Psihodiagnosticul în cadrul expertizei psihologice judiciare

ANUL II

S.03.O.015

Consilierea psihosocială a cuplului și familiei

S.03.O.016

Asisten╚Ťa psihosocial─â a cazurilor de violen╚Ť─â ─ân familie

S.03.A.017

Aspecte psihosociologice ale managementului resurselor umane

S.03.A.018

Psihologia conflictului și tehnicile de negociere/mediere

S.03.A.019

Consiliere ├«n carier─â ╚Öi orientarea voca╚Ťional─â

S.03.A.020

Aspecte ale dinamicii grupului și trainingul psihosocial
S.03. Stagiu de practic─â: psihologie social─â aplicat─â
S.04. Cercetarea și elaborarea tezei de master
Psihologie juridic─â

ANUL I

Cod

Denumire
curs
( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001 Cuno╚Ötin╚Ťe teoretice avansate de psihologie juridic─â
F.01.O.002┬á Psihopatologie ╚Öi tulbur─âri de personalitate: sindroame clinice cu implica╚Ťie judiciar─â
F.01.O.003  Metodologia și etica cercetării în domeniul psihologiei juridice
F.01.O.004 Psihologia comportamentului infrac╚Ťional ╚Öi prevederile legale penale
F.01.O.005┬á Psihologia social─â a personalit─â╚Ťii
F.01.O.006┬á Psihodiagnostic ┼či evaluare practic─â ├«n psihologia juridic─â
F.02.O.007 Probleme de sănătate mentală în dreptul civil
F.02.O.008 Managementul proiectelor
F.02.O.009  Probleme actuale de cercetare în psihologie
S.02.O.010 Cercetarea și consilierea infractorilor juvenili
S.02.A.011┬á Terorismul: evaluare ╚Öi asisten╚Ť─â psihologic─â
S.02.A.012┬á Trauma psihologic─â ╚Öi PTSD: evaluare ╚Öi asisten╚Ť─â
S.02.A.013┬á Alcoolismul ╚Öi consumul de droguri: evaluare ╚Öi asisten╚Ť─â
S.02.A.014┬á Psihodiagnostic ╚Öi expertiz─â psihologic─â ├«n justi╚Ťie

ANUL II

S.03.O.015 Metode ╚Öi instrumente de evaluare a riscurilor psihologice ╚Öi a violen╚Ťei
S.03.O.016 Evaluarea și asistenţa psihologică a cazurilor de violenţă în familie
S.03.A.017 Psihosexologie și sexopatologie: aspecte legale
S.03.A.018 Psihologia conflictului și tehnicile de mediere juridică
S.03.A.019 Psihologia activit─â╚Ťii poli╚Ťiei
S.03.A.020 Programe de reabilitare psihologică și psihosocială a infractorilor
S.03. Stagiu de practic─â: asisten╚Ťa psihologic─â ├«n sistemul de drept
S.04. Cercetarea și elaborarea tezei de master
Management educa╚Ťional

ANUL I

Cod

Denumire
curs
( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001

Istoria
teoriilor psihosociale

F.01.O.002

Cunoa┼čterea ┼či rela┼úiile interpersonale

F.01.O.003

Psihologia social─â a grupului, proceselor intra- ┼či intergrupale

F.01.O.004

Domeniile aplicate ale psihologiei sociale

S.01.O.005

Deontologia profesională în psihologia
social─â

F.01.O.006

Metodologia
┼či metodele de cercetare psihosocial─â

S.02.A.007

Psihodiagnosticul în cadrul expertizei
psihologice judiciare

S.02.A.008

Psihologia relaţiilor interculturale

S.02.A.009

Consilierea psihologic─â a cuplului ┼či
familiei

S.02.A.010

Psihologia conflictului ┼či tehnicile de
negociere/mediere

S.02.A.011

Aspectele psihosociologice ale
managementului resurselor umane

Stagiul de practic─â: psihologia social─â
aplicat─â

ANUL II

F.03.O.019

Psihopedagogia ┼či didactica universitar─â

S.03.O.020

Metodologia
cercet─ârii ┼či realizarea tezei ├«n psihologia social─â

F.03.O.021

Paradigme
ale comunic─ârii ┼čtiin┼úifice

S.03.A.022

Aspecte ale dinamicii grupului ┼či
trainingul psihosocial

S.03.A.024

Asistenţa psihologică a cazurilor de
violenţă în familie
Stagiu de practică: cercetarea în
psihologia social─â
Managementul culturii organiza╚Ťionale ╚Öi comportamentale ale resurselor umane

ANUL I

Cod

Denumire
curs
( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001

Economia ┼či organizarea muncii

F.01.O.002

Dreptul muncii

F.01.O.003

Metodologia ╚Öi etica cercet─ârii ├«n ╚Ötiin╚Ťele sociale ╚Öi comportamentale

F.01.O.004

Dezvoltarea resurselor umane: proces, practic și perspective

F.01.O.005

Etica afacerilor ┼či responsabilitatea social─â

S.01.O.006

Managementul securit─â┼úii ┼či s─ân─ât─â┼úii muncii

S.02.O.007

Managementul  organizaţional

F.02.O.008

Managementul proiectelor

F.02.O.009

Probleme actuale de cercetare ├«n Managementul organiza╚Ťional ╚Öi al resurselor umane

S.02.O.010

Laborator de dezvoltare personal─â: autoevaluare ┼či automanagement

S.02.A.011

Managementul conflictelor de munca

S.02.A.012

Medierea muncii si negocierea

S.02.A.013

Evaluarea performan╚Ťelor personalului

S.02.A.014

Psihodiagnostic organizaţional

ANUL II

S.03.O.015

Auditul ┼či indicatorii evalu─ârii calit─â╚Ťii personalului

S.03.O.016

Managementul echipei ┼či leadership

S.03.O.017

Managementul carierei

S.03.A.018

Strategii ┼či politici ale managementului resurselor umane

S.03.A.019

Managementul resurselor umane ╚Öi a competen╚Ťei

S.03.A.020

Managementul comparat al resurselor umane (SUA, Japonia ,UE ,RM)
S.03. Stagiu de practică: Practica managerială în resursele umane
S.04. Cercetarea și elaborarea tezei de master
Studii avansate ├«n Asisten╚Ťa Social─â ╚Öi Expertiza Social─â

ANUL I

Cod

Denumire
curs
( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001

Istoria
teoriilor psihosociale

F.01.O.002

Cunoa┼čterea ┼či rela┼úiile interpersonale

F.01.O.003

Psihologia social─â a grupului, proceselor intra- ┼či intergrupale

F.01.O.004

Domeniile aplicate ale psihologiei sociale

S.01.O.005

Deontologia profesională în psihologia
social─â

F.01.O.006

Metodologia
┼či metodele de cercetare psihosocial─â

S.02.A.007

Psihodiagnosticul în cadrul expertizei
psihologice judiciare

S.02.A.008

Psihologia relaţiilor interculturale

S.02.A.009

Consilierea psihologic─â a cuplului ┼či
familiei

S.02.A.010

Psihologia conflictului ┼či tehnicile de
negociere/mediere

S.02.A.011

Aspectele psihosociologice ale
managementului resurselor umane

Stagiul de practic─â: psihologia social─â
aplicat─â

ANUL II

F.03.O.019

Psihopedagogia ┼či didactica universitar─â

S.03.O.020

Metodologia
cercet─ârii ┼či realizarea tezei ├«n psihologia social─â

F.03.O.021

Paradigme
ale comunic─ârii ┼čtiin┼úifice

S.03.A.022

Aspecte ale dinamicii grupului ┼či
trainingul psihosocial

S.03.A.024

Asistenţa psihologică a cazurilor de
violenţă în familie
Stagiu de practică: cercetarea în
psihologia social─â
Managementul serviciilor sociale și de sănătate

ANUL I

Cod

Denumire
curs
( link activ cu fișa disciplinei)

F.01.O.001

Istoria
teoriilor psihosociale

F.01.O.002

Cunoa┼čterea ┼či rela┼úiile interpersonale

F.01.O.003

Psihologia social─â a grupului, proceselor intra- ┼či intergrupale

F.01.O.004

Domeniile aplicate ale psihologiei sociale

S.01.O.005

Deontologia profesională în psihologia
social─â

F.01.O.006

Metodologia
┼či metodele de cercetare psihosocial─â

S.02.A.007

Psihodiagnosticul în cadrul expertizei
psihologice judiciare

S.02.A.008

Psihologia relaţiilor interculturale

S.02.A.009

Consilierea psihologic─â a cuplului ┼či
familiei

S.02.A.010

Psihologia conflictului ┼či tehnicile de
negociere/mediere

S.02.A.011

Aspectele psihosociologice ale
managementului resurselor umane

Stagiul de practic─â: psihologia social─â
aplicat─â

ANUL II

F.03.O.019

Psihopedagogia ┼či didactica universitar─â

S.03.O.020

Metodologia
cercet─ârii ┼či realizarea tezei ├«n psihologia social─â

F.03.O.021

Paradigme
ale comunic─ârii ┼čtiin┼úifice

S.03.A.022

Aspecte ale dinamicii grupului ┼či
trainingul psihosocial

S.03.A.024

Asistenţa psihologică a cazurilor de
violenţă în familie
Stagiu de practică: cercetarea în
psihologia social─â

Planuri de studii

Planuri de ├«nv─â╚Ť─âm├«nt, gestionate de Catedra Psihologie ╚Öi ╚śtiin╚Ťe ale Educa╚Ťiei

 

Psihologie clinică și consiliere psihologică

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, programul de master descarc─â

Psihologie social─â

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, programul de master descarc─â

Psihologie juridic─â

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, programul de master descarc─â

Management educa╚Ťional

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, programul de master descarc─â

Planuri de ├«nv─â╚Ť─âm├«nt, gestionate de Catedra Asisten╚Ť─â Social─â ╚Öi Sociologia ÔÇŁNicolae SaliÔÇŁ

 

Studii avansate ├«n Asisten╚Ťa Social─â ╚Öi Expertiza Social─â

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├«nt, programul de master┬á descarc─â

Managementul culturii organiza╚Ťionale ╚Öi comportamentale ale resurselor umane

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, programul de master descarc─â

Managementul serviciilor sociale și de sănătate

Plan de ├«nv─â╚Ť─âm├ónt, programul de master descarc─â

Masterat 2020-2021

Eroare: Nu am g─âsit formularul de contact.

Adresa

Vlaicu Pârcălab, 52, Chișinău

Comisia de admitere

Telefon

E-mail